29 Eylül 2010 Çarşamba

Objektifime takılanlar

Dün akşamdan beri sayısını bile hatırlamadığım kadar çok baklava ve sabahın ilk ışıkları dünyamı aydınlatırken yaptığım su böreğinden gün içinde bolca yedim.Bünyeme bu kadar çok yemek ağır geldi.Uzun zamandır yürümüyordum biraz hafiflemek için yürüyüşe çıktım.

Objektifime takılanlar....

 Ufak veled ve eşim geçen kış her hafta sonu balık tutmaya gidiyorlardı.İlk zamanlar denize bıraktıkları kurşun ve yemlere harcadıkları parayla en iyisinden akşam yemeği için balık alabilirlerdi.Çok kızdırdım onları:))
Balıklar için av mevsimi biterken bizimkiler balık tutmayı öğrenmişlerdi.Taze tutulmuş balığın lezzeti bir başka:)
Sahil kenarında en tanıdık görüntülerden biri; olta atan balıkcılar, olmalı.....
 Yürüyenler, koşanlar, bisiklete binenler, çocuklarıyla koşup oynayan anne-babalar da sahil  manzaralarından...
Yansıma fotoğraflarını çok seviyorum.Suyun oluşturduğu etki bana çok güzel geliyor
 Ben oynayamıyor olsam da basketbol oynayan çocukları seyretmekte bana enerji verdi:)
 İşte bu fotoğrafta ki çifti çok sevdim.Ne güzel kurulmuşlar muhteşem adalar manzarasının karşısına doyumsuz sohbet ediyorlardı....
 Manzaranın keyfini yalnuz insanlar çıkarmıyor elbet:) Gözümün gördüğü her yerde onlarca kedi vardı...
                                             

 Yaptığım ilk yağlı boya tablosunda kayıklar vardı.İlk çektiğim fotoğraflarda da tekneler vardı...Gökyüzü, kayık, damla ve martı sevdalısıyımdır...
Seyrine doyum olmuyor hele de akşam ışıkları her evde tek tek yanmaya başlayıp ada karşınızda ışıl ışıl parlarken.....

Bugün objektifime takılanlardan bir kısmını paylaştım
Yeni bir paylaşımda görüşmek dileğiyle...

Selam ve sevgiler

5 yorum:

  1. Yanılmıyorsam burası Bostancı sahili yada bana öyle geldi :)Bostancı'da yürümek zevkli oluyor hele ki akşam saatlerinde. Karşınızda adalar, kenarda balıkçılar, yürüyüş yapanlar, elele dolaşan sevdalılar, kedicikler ve daha neler neler ve siz de o anları güzel yaklamışsınız. Elleriniz ve yüreğiniz dert görmesin.
    Sevgi ve muhabbetle...

    YanıtlaSil
  2. Yanılmıyorsunuz Bostancı sahili:)
    Ankara'dan çok iyi bir iş teklifini sırf Ankara'da deniz yok ben gitmem diye eşim geri çevirmişti.
    Belki de bu şehre olan aşkımın kaynağı boğaz ve adalar manzarasıdır:)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Aquamerin ziyaretçim; Sudaki yansımaları ben de çok severim, diğer çektiğin fotoğraflar da birbirinden güzelmiş.Bu marifetini "gezginay" adına mı borçlusun bilemedim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Sufi,
    Teşekkür ederim.
    Fotoğraf çekmek için gezenlerdenim
    Sanırım bu durumda "gezginay" adını fotoğrafa borçlu oluyor:)

    Selam ve sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bostancı da gün batımı bi harika oluyor, sevgiler.

    YanıtlaSil