20 Kasım 2010 Cumartesi

En Sevdiğim Öğün; Kahvaltı

Arkadaşlarımı kahvaltıya davet ettim yine:)
Farklı lezzetleri seven arkadaşıma yeni tatlar hazırlamak için gece saat 01'i gösterirken mutfağa girdim.
İlk gördüğüm günden beri aklımı meşgul eden Medovik'i nihayet yaptım:)
Cafe Pepela da görmüştüm ilk kez.
Şeyma arkadaşımızın tariflerine hayranım.
Onun sunumu kadar başarılı olmasa da dediği gibi pastanın tadı muhteşemdi
Fırından kokular mutfağa yayılırken saat 02'yi gösteriyordu.
Piştikten sonra kestiğim parçaları yemeden durmam imkansızdı.
Salı günü spora başlıyorsun sen gönül rahatlığıyla tüket bisküvileri, dedim kendime ve yedikce yedim:))
Kahvaltının hazırlık aşamasında çok keyifli dakikalar yaşadım.
Arkadaşlarım daha kapıdan girerken kahkahalarımız apartmanda yankılanmaya başladı.
Dostlarla geçen dakikaların değeri hiç bir şeyle ölçülemeyecek kadar değerli ve güzel.
Bu hafta yine bol bol arkadaşlarımla biraraya geleceğiz inşallah.
Bu güzel günden geriye yüzümde kocaman bir tebessüm ve fotoğraflar kaldı:)




4 yorum:

  1. Kahvaltı sofrası muhteşem Medovik se biraz zahmetli gözüktü gözüme.Afiyet ve şifa olsun yiyene. sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. en sevmediğim öğün olan kahvaltıyı bile sevdirir bu kahvaltı sofrası!! vaybe!
    ;)

    YanıtlaSil
  3. Muthis bir ziyafetti, ellerine kollarına saglık ey dost.

    YanıtlaSil
  4. Sufi; Medovik göründüğü kadar zahmetli değil:)

    Seyhan; ben kahvaltıyı uzun uzun masa başında tembellik ettiğim için seviyorum:)

    Melz, hep böyle kalırız inşallah.

    YanıtlaSil