13 Kasım 2010 Cumartesi

Taksim-İstiklal-Kadıköy ve Konser keyfi

Şeytan'ın bacağını dün fena halde kırdım:)
Seda kahvaltıya geldiğinde Cuma günü dışarı çıkıp gezeceğini söyleyince birlikte gezmeyi planlayıp dün Taksimde buluştuk.
Önce terkos pasajına gittik ufak bir alışveriş yaptık.
Alışveriş sonrası İstiklalde yürüdük.
Oturup bir yerde çay keyfi yaptık.
Çay molasından sonra yürüyerek Karaköy'e gitmek için yeniden yürümeye başladık.
Kendimizi biranda Galata kulesinin önünde bulduk.
Daha öncede gittim kaç kez ama sohbetten midir yoksa seçtiğimiz yol güzergahından mıdır bilinmez mesafe bana bu sefer çok yakın geldi.
Karaköyden vapur ile Kadıköy'e geçtik.Seda ile yollarımız Kadıköy'den sonra ayrıldı.
Ben kumaş almak için Kadıköy Cuma pazarına gittim.
Daha önce kumaş için salı pazarını tercih ediyordum ama dün rengarenk kumaş çeşitlerini çok çok uygun fiyatlara görünce yıllardır cuma pazarına gitmediğime üzüldüm.
Kırlent yapmak için kumaşlar aldım.
Çok komik bir rakama ( 3 lira) kot tunik aldım ( evde denedim bana olmadı arkadaşıma hediye edeceğim)
Mango,Network ,Zara gibi ünlü markaların orjinal ürünleri için söylenen fiyatları duyunca büyük bir şaşkınlık yaşadım.İnanılmaz ucuzdu.
Yarım saatte pazardan kumaşı alıp çıkarım diyen Ayşegül neredeyse 3 saat pazarda vakit geçirdi:)
Akşam içinde canlarla konsere gittik.
Konser öncesi o kadar çok sohbet etmişizki konser çıkışında konuşacak konu bulamadık:)
Konser MUHTEŞEMdi.
Ahmet Özhan'ı severdim ama akşam konserde onu izlerken sevgim arttıkça arttı...
Çok beyfendi.
Çok sempatik.
Karizma bir adammış (Melike'nin yorumu) :)
Konserden ayrılan herkes beğenisini dile getiriyordu yanındaki arkadaşına...

İşte böyle sabah saat 6'da güne başlayıp gece 2 gibi yorgun ama mutlu bir şekilde günü bitirdim....









 Kıyıda köşede varsa yazmalarınız sökün oyalarını kolye olarak kullanın derim.Geçen yıl Galata kulesine giderken görüp kendime yapmıştım böyle bir kolyeyi.Çok farklı ve güzel oluyor.









5 yorum:

  1. Her detayı güzel yakalamışsın canım.Finalde ahmet Özhan'ı görmek ne güzel.Çok severim bende kendilerini.

    YanıtlaSil
  2. Bir kestane, bir yarım nar aldım sayfandan, bu bayram nasibim budur diye sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir bayram geçirmen temennilerimle

    YanıtlaSil
  4. yrn kurulur mu acep pazar?
    canım çekti gidip kumaş alasım var :)

    YanıtlaSil
  5. Geç cevabımdan dolayı kusuruma bakmayın hep bu virüsler yüzünden:)

    Limonçiçekleri, bayramkömbesi,Sufi ve Seyhan çok teşekkür ederim.

    Seyhan hiç fikrim yok. kurulma olasılığıda var aslında.Eğer yakınsan şansını denemeye değer:)

    YanıtlaSil