22 Kasım 2010 Pazartesi

Safranbolu- Zeki Müren

Resmi tatil bitti....
Benim tatilim başladı:)
Özlemişim evimin bu sessiz, yalnız bana ait hallerini..
Şuan Zeki Müren'in sesi odamda yankılanıyor

"Mihrabım diyerek sana yüz vurdum,
Gönlümün dalında bir yuva kurdum,
Yıllardan beridir yalvarıp durdum
Sevgilim, demeyi öğretemedim"

Mihrabım diyerek dinlemek isterseniz...

Dinlemekten hiç bıkmadığım şarkılardan biridir bu şarkı...
Sabahın ilk ışıklarına kadar devam eden dost sohbetlerinden birini anımsatır huzur verir bana.
Çok güzel söylüyor, diğer bütün şarkıları gibi...
Normal de evde olduğunda kendisini boğuluyor gibi hisseden biriydim ama nedense bugün ev beni sarıp sarmalıyor
Ah bu şarkıların gözü kör olsun hep bunlar sebep böyle hissetmeme:)

Madem evdeyim, canım şuan hiç bir şey yapmak istemiyor en güzeli gezi  fotoğraflarından paylaşmalı, dedim ve geldim.
Amaa müziğin büyüsüne kapılıp fotoğrafları unuttum:)


Fotoğraflar Safranbolu gezisinden...
Bir kaç saatlik bir geziydi.
Allah nasip ederse çocuklarıda alıp yeniden gitmeyi istiyorum.
Şehre ulaştığımız da kapalı bir hava ile karşılaştık.
Birde neredeyse akşam vakti girmek üzere olunca fotoğraf çekmek için kötü bir zamanlama diye düşündüm
Şehrin içini fazla gezmeden doğruca Hıdırlık tepesine çıkmak istedim mavi saati kaçırmamak için
Malesef son dakikalarına ancak yetişebildim.
Akşamın karanlığını doğal ışıklar aydınlatıyordu.
Şimşekler ardı arkasına hiç durmadan büyük bir gürültü ile çakıp durdular
Şimşek çakmasından fena halde korkan ben. aldım makinayı çıktım yıldırım avına.
Çok heycanlıydı:)
Malesef tam bir tane yıldırım fotoğrafı yakalıyormuşum ki kadrajın dışında kalmış büyük bir bölümü.
Olsun, bir gün yeniden korkumu yenip bu heycanı yaşama arzusundayım:)

Ve fotoğraflar....
                         






Otel ve restoran olarak hizmet veren Cinci hanın atmosferi muhteşemdi


Fotoğraflarını çekmedim ama Safranbolu'nun yemenileri çok farklıydı.Masa örtüleri çok renkli güzeldi.

El sanatlarına deli olan biri kendisini bu mağazanın içinde kaybedebilir; tıpkı benim gibi:)

Cam üfleme atölyesine gidip görmek hatta mümkünse bunu deneyimlemek istiyorum




Biraz daha erken gidebilseydim bu manzaranın mavi saat görüntüsü çok daha güzel olabilirdi ama nasip...

Ben hala aynı şarkıyı dinliyorum.Az kaldı komşular isyan edecek:)

Yeniden görüşmek dileğiyle
Selam ve sevgiler...

2 yorum:

  1. Hep merak etmişimdir safranboluyu,kısmetse önümüzdeki yaz gitmeyi düşünüyoruz.Resimler muhteşem...

    YanıtlaSil
  2. Bloğunu incelemeden geziye gitmeme kararı aldım:) ve bu güzellikleri ben de görmek istiyroum

    YanıtlaSil