23 Kasım 2011 Çarşamba

Alacakaranlık Efsanesi


Dün ailenin bütün fertlerinin kendine göre bir programı vardı.
Ben dışarı çıkıp Üsküdar da gün batımını seyretmeyi planlamışken kendimi Kartal civarlarında buldum.
Kartal civarındaki işlerimi bitirip eve döndüğümde akşam ezanı çoktaan okunmuştu.
Tam kapıda benim ufaklıkla karşılaştık.
Babası eski iş arkadaşlarıyla aylık rutin buluşmalarından birini gerçekleştirip eğleniyorlardı.
Abisi arkadaşlarıyla önce ders sonra stüdyoda toplanmıştı.
Hadi gel bizde anne-oğul birlikte takılalım, dedim
Biraz gönülsüzce de olsa kabul etti beyimiz
Çıktık anne-oğul gittik sinemaya...
Cumartesi akşamı caz konseri sonrası gitmeyi planladığım filmi oğlumla izleyeyim istedim.
Sinema öncesi yemek ısmarlayacağıma söz vermiş olsam da maalesef yemeğe ayıracak vaktimiz yoktu.
Aldık mısırımızı ve kolalarımızı girdik salona.

Alacakaranlık efsanesi; şafak vakti-1'e gittik.

Bella bu bölümde evleniyor
Kavuşuyor yakışıklı Edward'ına
Bir düğün sahnesi var offf offf büyüleyici bir atmosfer
Hele Bella'nın bir gelinliği var muhteşem....
İnanılmaz zarif (bana göre)
Gelinliğin önü çok sade ama sırt bölümü nefis,
Bizler düğünlerimizde abartı bir saç ve makyajı tercih ederken yabancıların sadelikten yana yapmış oldukları seçimlerini de seviyorum.
Nikah ve akşam eğlence faslını bitirip balayına giderlerken Bella'nın giydiği elbise de çok sade ve şıktı.
Gelinlik ve elbise seçimi bence çok zarifti.

Balayı için seçilen ada dünyada böyle bir yer var mı? dedirtiyor insana, o kadar güzel, nefes kesici bir yer
Kaldıkları evin bir manzarası var
Aman Allah'ım!! insanın sonsuza kadar yaşamak isteyeceği bir yer
Filmin devamını hiç izlemesem de olurdu 
O Cennet gibi adanın her metre karesini çekip film niyetine gösterseler çok güzel olurdu vallahi:)

Filmi anlatmayım daha fazla
Bu seriyi okuyanlar veya daha önceki filmleri izleyenler eminim kaçırmadan izleyeceklerdir.
Daha önceki bölümleri izlemeden gitmek anlamsız olur 

13+ ama bence bu yaştaki bir çocuğu alıp gidilecek bir film değil.
Bu çocuk benden çok çekiyor
Önce kitap aldırıyorum
Sonra alıp böyle bir filme götürüyorum.
Allah sonunu hayır etsin:))


Bugünde İstanbul bana kollarını açmıştı.
Huzur dolu, çok keyifli bir gün yaşattı bana.
Onuda yarına nasipse paylaşacağım:)

Güzellikleri paylaşmak dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder