1 Kasım 2011 Salı

Tesettür kıyafetleri neden bu kadar pahalı?

Kezban Karagöz bu konuya çok güzel değinmiş.

Bir çok marka var ürünleri gerçekten güzel
Ama alım gücü düşük olan insanlar bu markaların vitrinine bile yaklaşmaya korkuyor.
Bu sezon çok beğendiğim bir etek gördüm bu markalardan birinde
Etek dantelden.
Sık sık kumaşçıları gezdiğim için aşağı yukarı fiyatlardan haberdarım.
Bu dantelden eteği en fazla ama en fazla 20 liraya rahatlıkla mal edebilirsiniz
Mağaza etiket fiyatı "149 lira" el insaf!!!

Tesettürlü olmayan arkadaşlarım bu fiyatları duyunca ağızları açık baka kalıyorlar.
Onlar çok rahat bir kaç mağazayı gezdikten sonra 70-80 liraya bir kombin yapabilirken biz bir parça ürünü bile alamıyoruz.

Beni tesettür mağazalarından uzak tutan bir başka şeyde,
seçenek çok az olunca sokakta birbirinin benzeri ürünleri giymiş insanları çok fazla görmek benim bu mağazalardan uzak kalmam için yetiyor-artıyor bile.

Kezban hanımın yazısını bir kez daha çok beğendiğimi söyleyerek yazının yer aldığı linki paylaşayım yeniden Tesettür kıyafetleri neden bu kadar pahalı?

5 yorum:

  1. kesinlikle öyle yeni tesettüre girdiğim zaman inanılmaz para harcamıştım :( kıyafet seçeneği çok az, ben genelde diktirmeyi tercih ediyorum

    YanıtlaSil
  2. gerçekten öyle, iyi bir kumaşçı ve iyi bir terzi bulmak şart!

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle katılıyorum. fiyatlar çok uçuk ve dediğin gibi seçenekte çok az. o az seçeneklerde güzel bişiler bulmak da çok zor. tesettürlü bayanlar için en ideali terzi.

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle terzi iyi bir fikir arkadaşlar ama işte o iyi terziyi bulmakta mesele...
    Ben bazen işlerden vakit bulabilirsem ya da gezmelerden:) kendi eteğimi, pançomu dikiyorum.
    Ama doğru düzgün bir makinem bile olmadığından zor oluyor haliyle.

    İstanbul da yaşayan arkadaşlar için çoğumuz biliyoruzdur Kadıköy cuma pazarı kumaş cenneti. 5 liraya 2 metre kumaş parçaları rahatlıkla alınıyor.
    Hatta ikindi üzeri gidildiğinde 3-2 liraya almakta mümkün.

    İnşallah bir gün tesettür kıyafetleri de ucuzlar bizlerde rahat ederiz:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ada$im,

    blogumda yapmi$ oldugun o güzel iltifatin icin cok te$ekkür ederim!
    Bende o renkleri cok seviyorum :)
    Hatta etrafimdaki kimse gri ve ye$ili kolay kolay kombin yapmiyor :)

    Bloguna gelince.. evet bende ayni fikirdeyim.. tesettür markalarinin kapisindan bile gecilmiyor... bazen iyiki o tarzda giyinmiyorum diyorum... ipek ba$ortuleri bile cok pahali geliyor bana... ama dedigim gibi iyiki kullanmiyorum o tür e$arplari...

    bende senin takibindeyim :)

    sevgiler
    Aysegül

    YanıtlaSil