16 Kasım 2011 Çarşamba

Kız kıza akşam eğlencesi..

 Fotoğraf; bayram öncesi benim evdeki akşam yemeğinden

Dün akşam kızlarla bir konsere gitmek için günler öncesinden plan yaptık.
Tam akşam üzeri konser bilgisini veren arkadaşımız "kızlar üzgünüm konser haftaya salıymış ben yanlış görmüşüm" deyince aceleden yeni bir plan yaptık.
İlla müzik dinleyecektik biz:)
Yeni planımız Çamlıca yörük çadırı oldu.
Uzun yıllardır gidiyorum Yörük çadırına.
Her gün canlı müzik olması, mekanın alkolsüz hizmet vermesi onları tercih etmemde ilk sırayı alıyor.
Sahne alan sanatçıları da seviyorum ben.
Bugüne kadar dinlediklerim samimi, içten insanlar.

Kızları almak için evden geç çıktım (5 dakika)
Üçlü kadronun son üyesi arabaya bindiği an kahkaha sesleri yankılandı arabada.
Genelde radyo veya cd'den bir şarkı dinlerdik her defasında
Dün akşam kimsenin aklına şarkı dinlemek gelmedi.
Belkide nasıl olsa ilerleyen saatlerde bolca dinleyeceğiz şimdi sohbetin keyfini çıkaralım diye düşündük...

Çok keyifli, esprili, tadına doyulmaz bir gece yaşadık.
Maalesef bu güzel gecenin bir de sonu vardı
Saatler nasılda hızla akıp geçiyor öyle, demeden duramıyor insan.
22.30 da biz mekandan ayrılırken insanlar yeni yeni ısınmaya başlamış piste oyunlar oynuyorlardı.
İstemeye istemeye ayrıldık mekandan.
Ama arabada devam ettik eğlencemize:)
Giderken açmadığımız radyoyu dönerken açtık
Çalan şarkılara bağıra çağıra eşlik ettik.

Arkadaşımızı evine bıraktıktan sonra ben geri geri dar yollardan gidemeyeceğimi anlayınca bir şekilde dönerim, dediğim yolun ortasında bıraktım arabayı:)
İleri gidemiyorum kaldırım var
Arkaya gidemiyorum araba var.
Ön tarafa gidemiyorum yine araba var.
Biz Melike ile araba gülme krizine girdik.
Allah'tan çıkmaz sokaktı da araba gelmedi.
Düştüğümüz içler acısı durumu biz eğlenceye dönüştürdük.
Kaldık burada, dediğimiz anda tekrar geri geri gidecek konuma getirebildik arabayı.
Melike ile ikimiz direksiyonu kontrol ederek geri geri çıkabildik.
Gülmekten gözümden yaşlar geldi.

Gerçekten çok keyifli bir akşamdı
En yakın zamanda benzer güzellikte bir akşam geçirmenin planlarını yaptık.

Teşekkür ediyorum yüreği güzel dostlarım
İyi ki varsınız hayatımda....
Her ne kadar bana ayak uyduramasanız da (ben çok geziyorum onlar gezmiyor) uyduğumuz kadarına razıyım ben:))

Seviyorum sizi...

Yeni güzellikleri paylaşmak dileğiyle....

Selam ve sevgiler dostlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder