24 Kasım 2011 Perşembe

Güzel yürekli arkadaşlarım

 Hani hayatınızdaki bazı insanları anlatmaya yetecek kelimeler bulamazsınız ya,
Melike benim için onlardan biri
Bütün maskelerimi çıkarıyorum yanında
Yargılayabilir,
Eleştirebilir,
Kızabilir,
Hiç önemli değil
Adı, dost
Adı, can
Ne yaparsa yapsın ondan gelen herşey kabulümdür.
Tabi kavgasız gürültüsüz kabulleneceğim anlamına gelmemeli bu:)
Fikir uyuşmazlığı yaşadığımız anlarda fena tartışırız
İkimizde güçlü karaktere sahip zor kadınlarız 

Gizli kaçamaklarımın suç ortağıdır.
Dünyaya yemek yemek için geldiğinden genelde lezzetiyle, güzelliğiyle bizi doyuracak mekanlardır kaçış yerlerimiz.

 Çok iyi bir dosttur
Yarı yolda bırakmaz sevdiğini.
Engelleri birlikte aşar.
Mutlu anların eğlenceli yol arkadaşı
Kederli günlerin sığınağıdır...

Son üç yıla biz bir çok güzel hatıra sığdırdık birlikte.
Şarkılara anlamlar kattık,
Bir filme gözümüzden yaşlar gelene kadar güldük bazen
Bazende hayatın getirdiği zorluklar karşısında ağladık, hüzünlendik birlikte.
Her birlikteliği "iyi ki varsın/varsınız" sözleriyle bitirdik.

Sen hep böyle kal "zor kadın"
Sen hep böyle "çilek" kokusuyla bana tatlı esintiler getir
Bu "yorgun gemi"nin fırtınalardan kaçıp sığındığı liman ol her daim
Ve ömrümün sonuna kadar en sadık "yol arkadaşım" olasın inşallah (amiiiiiin) :))


 Bana kendimi iyi hissettiren bu güzel insanın varlığı bana verilmiş muhteşem hediyelerden biri.
Arada birbirimize gıcık olsakda iyi ki varız, iyi ki yolumuz birleşmiş:)

 Gelde bu manzarayı kıskanma! 
Mutlu yıllar sevdiceğim
Hep gülsün yüzün

İyi ki doğmuşsun yoksa ben sensiz ne yapardım:))

 Doğum günü yemeğinden sonra yine üçümüz kalktık İnce Saz konserine gittik ruhumuzu da besledik:)

 Konser gerçekten muhteşemdi

Dilek Türkan sahnede bir harika
Sesi su gibi akıyor insanın yüreğine.
Seviyorum sizi canlar
İyi ki varsınız:)

2 yorum:

  1. insanın böyle bir tane dostu olsun yeter, ince sazı çok severek dinliyorum, huzur verir ya bazıları öyle işte.

    YanıtlaSil
  2. Benim ömrüm dost özlemiyle geçti
    Bir tane olsun yeter derken Allah bana ikisini birden gönderdi:))

    İnce saz söylediğin gibi huzur veriyor.

    YanıtlaSil