23 Kasım 2011 Çarşamba

Sonbahar renkleriyle Atatürk Arboretumu

Yıllar önce bir arkadaşım sormuştu "Ayşegül kendisini kötü hissettiğinde onu nerelerde buluruz?" diye
Sahil kenarında bulma olasılığınız yüksek demiştim.
Dizimden ameliyat olduğum 2003 yılında ameliyattan sonraki 3. gün canım fena halde sıkılınca ben ayağımın durumunu hiçe sayıp evden çıkmış kendimi sahil kenarında bulmuştum:)
Tabi atalarımızın bir sözü var "akılsız başın cezasını ayaklar çeker" diye
Benimde öyle bir durumda kalkıp sahile gitmemin cezasını ayaklarım çekmiş bir haftada iyileşirsin dedikleri ameliyattan sonra tam 1 ay ayağa kalkamamıştım:)

2005 yılından sonra ise ruhumun daraldığı zamanlarda sığındığım-kaçtığım yer Eyüp Sultan oldu...
Özellikle sabah namazlarında giderdim.

Bu yıl Atatürk Arboretumunu keşfettiğimden beri Arboretuma kaçıyorum
Sessiz sakin
Huzurlu bir atmosfer sunuyor bana.
Çok fazla insanın olmaması
Kuş sesleri arasında,
Doğanın kucağında kendimle kalmak iyi geliyor ruhuma.

Geçen hafta genelde evde vakit geçirdiğim için sıkılmış, bunalmıştım.
Bu hafta bana iyi gelecek şeylerle uğraşıyorum.
Dün yine arboretuma kaçtım
Doğa, en sevdiğim renkleri sundu ruhuma şifa niyetine...

Daha fazla lafı uzatmadan fotoğraflarla gezinin detaylarını paylaşayım....






















7 yorum:

  1. Müthiş bir yer olduğunu duymuştum ama gitmek nasip olmamıştı. Şimdi bu resimleri gördükten sonra en kısa zamanda gitmek gerektiğini düşünüyorum. Bu görsel şölen için size teşekkür ederek, iyi geceler diliyorum.
    Sevgi ve muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
  2. Hamiyet hanım,
    Eğer sizde sonbaharın renklerini seviyorsanız şimdi tam zamanı:)

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Sonbahar fotograflarına aşığım.Makinemi aralıkta alınca bu yıl mümkün olmadı ama seneye ömrüm olursa inşallah çok istiyorum.Burayı da çok sevdim yedigöller kadar güzel..Eline sağlık fotolarda harika olmuş yine:)

    YanıtlaSil
  4. Çok çok başarılısınız..bazı fotoları aldım..

    YanıtlaSil
  5. işte burası..
    Nasıl gittin buraya :) özel araba olması şartmış öyle duydum, yaza doğru benim de gitmem lazım, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O vakitler arabam vardı:)
      Bir aydır maalesef arabasız kaldım gidemiyorum.

      Toplu taşıma ile de ulaşım gayet kolay aslında.

      Levent'ten bahçeköy'e giden otobüslerle gidip orman fakültesi durağında inip 4-5 dakika yürüme mesafesiyle ulaşım sağlanıyor diye biliyorum.
      Ama yinede arboretumu arayıp bilgi almakta fayda var:)


      Sil
  6. Yaza doğru gideceğim yerler arasında :)
    Teşekkür ederimm

    YanıtlaSil