27 Nisan 2012 Cuma

Erguvan, Manzara keyfi ve Hastalığa dair....

Dün ömrümü sokaklarda tükettim:)
Sabahtan arkadaşımla buluşup öğlen saat 15'e kadar bir işi çözmeye çalıştık.
Onun çocukları okuldan gelecek, benim verilmiş bir sözüm var diye çözemediğimiz konuyu ileri ki günlere erteleyip ayrıldık.
Sonra hemen verilmiş sözümü yerine getirmek için yollara düştüm.

Fotoğraflar; Otağtepe'den...Erguvanlar müthişti...

Trafik çilesine düşmeyelim diye Gözdağına çıkmaya karar verdik.Arkadaşlarım ve çocuklarıyla birlikte çıktık gözdağına.Sohbet arasında Otağtepe'den bahsedilince üşenmedik saat 17.30'u gösterirken Pendik'ten kalkıp Beykoz'a doğru yola koyulduk:)

Çocuklar otağtepeyi ilk kez gördüler...Çok mutlu oldular, hayran hayran güzelliği seyrettiler.Hep birlikte bol kahkahalı saatler geçirdik.Dönerken bugün yaşanacak stres ve kaygıdan biraz olsun kurtulduklarını söylediler, sevindim:)
Kişinin gıyabında yapılan dualar kabul olur hükmüne iman ederek sizlerden mübarek Cuma günü hürmetine dualarınızı isteyeceğim...

Bu yakışıklı çocuk benim büyük oğlumun ilkokuldan sınıf arkadaşı.
Kendisini çok severiz.İstersen sevme.... zorla kendini sevdirir:)
Dün sırf bu veledi (veletlik yanları kalmasa da ben öyle seviyorum) eğlendirmek için gezip tozduk:)

Mehmet Ali doğuştan tek böbrekli
Geçenlerde aniden fenalaşınca hastaneye kaldırılıyor yoğun bakıma alınıyor
Sonrasında 10 güne yakın belkide daha fazla hastanede yattı
Doktorlar daha yatması gerektiğini söylese de sıkıldığı için çıktılar hastaneden
Ama o günden beri doktorlara gidip gelmekle meşgul
Fenalaştığında kalp spazmı geçirdiği söylendi.
Yapılan incelemelerde sorunun çok daha ciddi olduğu görüldü
Bugün kalpten ve başka bir kaç yerden daha biyopsi yapılacak
Şüphelenilen hastalık ender görülen DEPO denen bir hastalık...
Biyopsi sonucu kesin tanı koymalarını sağlayacakmış.

Rabbim gülen yüzünü soldurmasın hiç

Otağtepe de fazla kalmışız eve geldiğimizde saat 23'e geliyordu
Teslim edilmesi gereken fotoğrafları erteledim
Yazılması gereken mesajları yazamadım
Bugün bana gelmek isteyen arkadaşımı duruma göre arayıp haberdar edeceğimi söyledim unuttum
Eşimin servisten mutlaka alınması gereken bilgisayarını almayı unuttum
Her şey ama her şey dün birbirine karıştı
Olsun...Sağlık olsun hepsi yapılır....:)

Lütfen dualarınızı esirgemeyin
Allah şifa bekleyen bütün kullarına şifa ihsan eylesin bu güzel gün hürmetine...



11 yorum:

  1. Ey varlığına son olmayan yüce Yaradanım!
    Ey bütün noksanlıklardan uzak olan münezzeh olan Rabbim!

    Ey yoktan var eden, ey koruyan, gözeten,
    rızıklandıran ve bizim hakkımızda istediğini takdir edebilecek olan ulu Allahım! Verdiğin nimetler için,… İslam dininden olduğum için, sağlığım için,
    bana ihsan etmiş olduğun sayamayacak kadar çok nimet için sana sayısız hamd olsun.
    Adı güzel, kendi güzel Resul’üne salat-ü selam olsun.
    Rabbim, beni razı olduklarının arasına kat.
    Bana hayır kapıları aç, dilimi çöz, gönlümü genişlet,
    bana ümmetinin hayırlılarına verdiğin nimetlerden ver.

    Girdiğim yere hayırla girmek, çıktığım yerden hayırla çıkmak nasip et.
    Şaşırtma, düşürtme, yanıltma ya Allah!

    Beni elinden, dilinden hiç kimsenin zarar görmediği kullarından eyle.
    Öldükten sonra arkasında bir sürü şer bırakanlardan etme beni. Beni hayırla anılanlardan, senin hoşnut olduğun bahtiyarlardan eyle.
    İşlediğim günahları affet, çünkü ben kulunum senin.

    Ben hatalrımdan dolayı senden af dileyebilirim ancak.
    Beni nefsimle baş başa bırakma.

    Ben kendimi korumaya güç yetiremem Allahım,
    beni sen koru, sen gözet, yaşamımı ve ölümümü benim için hayırlı kıl.
    Ölümümü bana kolaylaştır. Kabrimi aydınlat yüce Allahım.

    Bana hayır işlemek için, kullarına iyilik yapmak için,
    bana daha çok ibadet ve taatte bulunmak için fırsat ver.
    Sana sığınırım rızan olmayan her şeyden.
    Şüphesiz sen her şeyin en doğrusunu bilirsin .
    (Amin)……Hayırlı Cumalar sevgili dost selam ve dua ile....

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar çok güzel, tebrikler. Bu beyaz çiçekleri ben de çok severim. Çocukluğumda evimizin olduğu yerlerde bolca bulunurdu.

    Doğal bir arı kovanı. Bu da çok hoş. Fakat bunlar eşek arısı galiba. :)

    YanıtlaSil
  3. Rabbim tüm hastalara şifa versin inşallah.
    Çok zor.

    YanıtlaSil
  4. yazınız da fotolar da güzel ve etkileyici.

    elbette dua ederiz.

    blogumdasınız ama sizi hiç görmüyorum yorumlarda.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Rabbim kardeşimize acil şifalar versin inşAllah.
    Şu mübarek günlerin, katında en sevgili kullarının hürmetine yüzündeki tebessümü soldurmasın hiç..
    Muhabbetle canım..

    YanıtlaSil
  6. Sağlık olsun tabii canım...Rabbim o gülyüzlüyede acil şifalar versin.Dualarımız onunla...

    YanıtlaSil
  7. Allah şifa versin...erguvanların tam zamanıydı geçen hafta...şimdi giderek yeşillenmeye başladı uçları...benim blogumdakilere de göz atın derim...

    YanıtlaSil
  8. Rabbim tez zamanda şifa nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  9. şuan ezan okunmakta dualarımız kabul olur inş..
    Rabbim acil şifalar versin

    YanıtlaSil