15 Nisan 2012 Pazar

Gelinlik Modelleri

Dışarıya çıkıp fotoğraf çekme hayallerim yağmur damlaları arasında kayboldu:)
Pintereste takıldım.Benimkine "takılmak" değilde kaybolmak denilebilir.
Belki çoğu arkadaşımız pinteresti keşfedeli çok uzun zaman olmuştur ama ben maalesef daha yeni keşfettim.
Birbirinden güzel fikirlerin, muhteşem fotoğrafların olduğu büyülü bir dünyada geziniyormuşum gibi hissettim.
Hani iş güç olmasa bıraksalar beni sayfalar arasında günlerce dolaşabilirim şimdilik:)

Beğendiğim bir kaç gelinlik modelini paylaşmak istiyorum.
2. ve 4. modeller, fotoğraf olarak favorim...
4. fotoğrafın arka fonu ve ışığı nefis.

Son fotoğraftaki yastık, klasik yüzük yastıklarına alternatif olarak güzel bir fikir bence.

Sondan 2. fotoğraf fikir olarak güzel fakat ufuk çizgisinin eğri olması fotoğrafın kalitesine gölge düşürmüş.

Ben bu büyülü dünyada kaybolurken ilgimi çeken şeylerden sanırım bolca paylaşacağım gibi görünüyor.

Sevgilerimle....

Görür görmez hayran kaldığım, uzun uzun seyrettiğim bu fotoğrafı favorilerim arasında görünce buraya eklemeyi unuttuğumu farkettim:) İnsan bu güzelliği saatlerce seyretse bıkmaz sanırım... yani en azından ben bıkmadan izleyebilirim:)


















5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. İnsanın yeniden gelinlik giyesi geliyor bunları görünce:)

      Sil
  2. Hepsi çok güzel
    hepsini beğendim,
    mankenleride beğendim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yeni eklediğim fotoğraftaki her detaya hayran hayran bakmıştım ilk gördüğümde.
      Mankenler o kadar doğal ve güzel ki beğenmemek elde değil:)

      Sil
  3. Ufuk çizgisinin paralel olmaması bence de pek hoş olmamış. Ayrıca sanki bir renk eksik. Bir nokta dahi olsa canlı bir renk olmalıydı fotoğrafın içinde. Benim zevkim öyle en azından. :)

    YanıtlaSil