15 Nisan 2012 Pazar

Pazar Keyfi


Bizim çocuklar bazlamayı çok seviyor ama tembel anneleri uzun zamandır çocukları sevdiklerinden mahrum bırakıyordu:)
Bu sabah geceden kalma vicdanımın sesi uyanır uyanmaz yeniden ciyak ciyak bağırmaya başlayınca sabah kalkıp kahvaltı için bazlama yaptık.
Yaptık, diyorum çünkü sevgili eşim de bana yardım etti sağ olsun:)
Sohbet eşliğinde ikimizde keyifle kahvaltıyı hazırladık.
Çocuklar buram buram bazlama kokusuyla güne gözlerini açtılar.
Çocuklarında aramıza katılmasıyla keyifli bir pazar kahvaltısı yaptık.
Bizim ev hallerinin klasiği, masa başında saatler süren sohbetlerimizdir.
Şuan ben bilgisayar başında bu güzel pazar keyfini sizlerle paylaşırken küçük velet dershane yolunu çoktan tutmuş, sevgili ile Emin de derin konulara dalmış sohbet ediyor.

Bizim pazar sabahlarımız genelde böyle.
Öğleden sonrada inşallah bu güzel havanın keyfini çıkarmak için dışarıya çıkarız.

Keyifli, güzel bir pazar diliyorum tüm dostlara...




6 yorum:

  1. Keyfiniz daim olsun canım:) Benim de vicdanımın sesi uzunca bir süredir cıyaklıyor ama sanırım bir süre daha es geçmek durumundayım:)
    Bazlamalar müthiş,ellerinize sağlık,muhabbetinize bereket:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeliha'cım "muhabbetinize bereket" bu nasıl güzel bir dua:)
      Çok hoşuma gitti canım
      Selamlarımla:)

      Sil
  2. Ah ne güzel şeydir annenin yaptığı bişeyin kokusuna uyanmak ve ailece muhabbetle yemek.
    Rabbim daim etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin:)

      Allah cümlemize nasip etsin bu güzellikleri

      Sil