16 Nisan 2012 Pazartesi

Geçmişin sokaklarında gezinmek

Bugünlerde geçmişin tozlu sokaklarında geziniyorum.
Her sokakta karşıma farklı bir anı çıkıyor.
Yeniden yaşıyorum her duyguyu...
Bazı hatıralar acıtıyor içimi,
Hüzün yağıyor üzerime.
Bu hüzün hali çok uzun sürmüyor bırakıyor yakamı
Başka bir sokakta yüzümde tebessüme sebep güzel hatıralar çıkıyor karşıma.
Hatıralar arasında dolaşmakla kalmıyorum birde eski dosyaları yeniden gözden geçiriyorum:)
Binlerce fotoğraf karesi arasında kayboluyorum.
Hepsinde farklı bir anı gizlenmiş.
Tek tek gizlendikleri yerden çıkıp geliyorlar yüreğime.
Acısıyla, sevinciyle hepsi bana ait bir hayat.
Yaşadığım hiç bir şeyden pişmanlığım yok,

Kahrıda hoş, lütfunda hoş Mevlam:)


6 yorum:

  1. Bende çok severim geçmişin tozlu sokaklarında gezinmeyi :)
    Bazen isteyerek bazen farkında olmadan giderim.
    Geçmişte gezindiğin sürece hep güzelliklerle karşılaşırsın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmişte gezinmek keyifli bir şey bence:)

      Amin, diyorum o güzel dileğine:)

      Sevgilerimle

      Sil
  2. daha neler çıkar kurcalasan kim bilir ;)

    YanıtlaSil
  3. Ah bende sendenim canısı.....Hep geçmişle yaşarım bu yüzdende kendimi çok nostaljik hissediyorum bazen:))Ama sen hüzünlenmişsin biraz..Öyle hissettim.Video çok güzel.Keyifle izledim delikanlıları.Kendine iyi bak emi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel benden olduğuna sevindim:))

      Evet, biraz hüzünlendim çünkü çok sevdiğim insanların kaybını hatırlıyorum böyle zamanlarda.Özlüyorum ama kader bir kere ayırmışsa yapacak bir şey gelmiyor elden.

      Sende çok iyi bak kendine canım.
      Kızlara selamlar:)

      Sil