12 Nisan 2012 Perşembe

Yol ortasında arabanın benzini biterse!!!


Arabayı velet ile ortak kullanmanın sıkıntılarını yaşıyorum.

Arabayı versen bir dert vermesen başka bir dert.
Anne yüreği işte... yağmurda-çamurda yürümesin, hastalanmasın diye her gün arabayı almasına sesimi çıkarmadım.
Arabayı bu kadar sık veriyorum diye babasıyla tartış,
Geceleri eve geç gelir yolda başına bir hal mi geldi sıkıntısı yaşa,
Gecenin 2'sin de uykunun en tatlı yerinde çalan telefonla yüreğin ağzına gelerek uyan,
"Anneee, trafik çevirdi aracı bağladılar" diye (trafik sigortasının süresi 2 saat geçmiş diye bağlandı) ara
Ertesi gün saatlerce otoparklarda araç arayan eşinin şikayetlerini dinle.
Bunlar yetmez gibi birde yetişmen gereken bir toplantıya geç kalıp nasıl yetişeceğim derdinden kıvranırken yolun ortasında pat diye kal....

İki gündür aracı velet kullanıyordu.
Dün yakıt bittiği sinyalini vermiş.
Neyse sorun değil hallederim, dedim
Ama nereden bilirim deponun sıfırlandığını...
Kaldım yolda!
Ondan sonra yaşadıklarım tam bir rezillik
Sırf kendimi rezil etsem neyse benle birlikte Melike'yi de sürükledim:))
Yolda kaldığımı öğrenince geldi aldı beni,
Benzinciye gidip bidonla benzin alıp geldik.

Duyan herkesin bu sahneyi uzun zamandır merakla beklediğini öğrendim:)
Olayı öğrenen herkes kahkahayı atıyor
Dinlerken komik ama vallahi yaşaması rezillik
Düşmanımın bile başına vermesin:))

Çocukları küçük olan arkadaşlar, şükredin halinize
Büyüdükçe dertleri de büyüyor, diyen büyüklerimiz vallahi haklılarmış:)



4 yorum:

  1. :))) anlatması komik yaşaması ,
    ben almayım:)))
    canları sağolsun ne yapalım:))

    YanıtlaSil
  2. Siyahkuğu, eve sağ salim her geldiğinde aynen öyle diyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun canım:)
    Tahmin edebiliyorum ne zor şey olduğunu:)
    İyi tarafından bakarsak,oğlunla ortak bile olsa,bir araban var:)
    Benzinin bitse bile yeniden alma gücün var:)
    Çok şükür..
    Muhabbetle kal..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak pozitif bakış açısının güzelliğine:)
      Ben sanırım bardağın boş tarafına bakar oldum bu konuda:))

      Sil