20 Nisan 2012 Cuma

Sonunda fotoğraflarımın olduğu bültene ulaştım:)

Aslında geçen hafta bülten elime ulaştı ama bir türlü paylaşmak nasip olmadı.
Künye bölümünde adımı görmek beni çok gururlandırdı:)
Bir şeyleri başarmanın hazzı çok güzel bir duyguymuş Mevlam çok şükür fotoğrafta bunu tatmamı nasip etti.
Allah nasip ederse bültenin eylül sayısının fotoğraflarında yine birlikte çalışacağız:))

 Bu kapak fotoğrafını iki yıl önce Ankara ziyaretimde müzede çekmiştim.Kırk yıl düşünsem böyle bir bültenin kapak fotoğrafı olacağı aklıma gelmezdi:)
 Ölsem de gam değil herhalde:) bugüne kadar başlayıp da peşini bırakmadan devam ettiğim tek şey fotoğraf oldu.Elhamdulillah gördüm ki sabırla yolunda ilerleyenin yardımcısı Allah oluyor:)
 Daha önce paylaştığım bütün fotoğraflar bültende kullanılmış.Ben içlerinden bir ikisini seçerler diye düşünmüştüm.
 Fotoğraf fikri bu makalenin fotoğrafından ortaya çıktı.Sonra diğer yazılar için fotoğraf çekerken buldum kendimi:)
Bu fotoğrafımı da arkadaşımla pan tekniğini çalışırken çekmiştim.Yine bir makalede kullanılacağı aklımın ucundan bile geçmeyen silsem boşa yer kaplamasa dediğim bir fotoğraftı:))

İşte böyle benim için güzel olan gelişmeyi sevdiklerimle paylaşayım istedim:)

Cuma gününüz hayırlara vesile olsun.
Mevlam gönlünüzden geçen hayırlı niyetlerinizi kabul etsin.

Selamlarımla...

18 yorum:

  1. Ayşegül, tebrik ederim seni. Çok güzel bir duygu olmalı emeklerinin karşılığını almak, umarım daha nice güzel aktivitelerde görürüz fotoğraflarını.

    Objektifine sağlık. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim:)

      Gerçekten güzel bir duygu
      Cümlemize Allah yaşamayı nasip etsin.

      Sil
    2. Tebrikler Ayşegül.Başarının devamını dilerim şeker...
      :)

      Sil
  2. Maşallah diyelim nazr değmesin..
    Ben daha çok başarılarına şahit olacağımıza inanıyorum inşallah Rabbim ömür verirse..
    İzindeyim canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ ol canım:))
      İnşallah geldiğinde bol bol birlikte çekim yaparız:)

      Sil
  3. olumsuz düşünme gayet güzeller..

    YanıtlaSil
  4. bir şeyleri başarmak çok güzel bir duygudur,tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel yaa tebrik ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyhan, sağ olasın

      Nar-ı aşk'a başladım bitsin yorumumu yazacağım sana

      Sil
  6. Canım benim ,fazlasıyla hakettiğin başarını tüm kalbimle kutluyorum.:)
    Seni her zaman güzel yerlerde göreceğimden hiç şüphem yok.
    Emeğine,güzel yüreğine sağlık..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın, çok sağ ol

      Muhabbetimiz daim olsun:)

      Sil
  7. İşte!İşte bu benim arkadaşım!Nasıl gururlandım anlatamam...Sen daha büyük başarılara imza atacaksın eminim bitanem....Seni çok seviyorum!

    YanıtlaSil
  8. Canım kardeşim seni çok çok tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  9. Bu sizin usta bir fotoğraf sanatçısı olduğunuzu gösterir..Tebrikler..

    YanıtlaSil