9 Haziran 2014 Pazartesi

Huzurun Rengi

 Sevgilinin yeğeni bir kaç ay öncesinden aile pikniği organize etmek için kolları sıvadı.
Nihayet bugün aile pikniğini gerçekleştirebildik.
Bir kaç eksikle birlikte toplamda çocukları da sayarsak 19 kişiydik.
Benim sırf kuzenlerimin sayısı aşağı yukarı 70-80 kişiyi buluyor
Bugün kardeşler ve çocuklarıyla 20 sayısını bile tamamlayamadık, üzülüyorum bizimkiler adına:)

Irmak, kirazlı bent gibi mesire alanları dernekler tarafından kapatıldığından son anda rotamızı Belgrad ormanlarına çevirdik.
Diğer mesire alanlarını kapatan dernek yetkilerine gönülden teşekkür ediyorum.

Bu manzara eşliğinde yürümeye ben doyamadım.Beni bırakıp dönemeyen vatandaşların bazıları 6 kilometrelik parkurun sonuna doğru resmen sürünüyordu:)
Furkan en sonunda "bu kadar orman havası, oksijen bana yeterde artar ben şehrin kalabalık pis kokusunu özledim" diye isyana başlamıştı
Beni de bıraksınlar saatlerce yürüyüp, göl kenarında hiç şikayet etmeden zaman geçirebilirdim..
Huzurun bütün renkleri yağmur olup gönlümüze yağarken şikayetle zaman kaybedilir mi hiç:)

 Allah'ın yarattığı bu muhteşem varlığın ismini bilmiyorum...Renkleriyle büyüledi beni.
Uçarken güzelliğini sergiliyordu fakat bir türlü yakalayamadım.Olsun..Buna şükür:)

Bugün benim için huzurun rengi; yeşil ve mor tonlarıydı...
Güzel zamanlar geçirdim..İnşallah bir gün hafta içi daha sakin bir zamanda yeniden gitmek nasip olur.

Piknik sonrası hiç eve gelmeden sevgilinin arkadaşının oğlunun düğününe gittik.
Böyle arkadaşlarımızın çocuklarının düğün derneğine gidince yaşlanmaya başladığımız gerçeğiyle yüzleşiyoruz maalesef:)

Bazen her günümüz böyle güzel olsun, diye dua ediyorum
Sonra biran geliyor hep böyle mutlu, güzel zamanlar yaşasak kıymeti kalmaz ki diyorum
Mevlam ne verirse hayırlısını versin...lütfu da hoş kahrı da:)

1 yorum:

  1. Ailecek gecirilen zaman cok önemli, bunu Annem ve Babam Türkiyeye geri döndügünde daha iyi anladim..

    YanıtlaSil