5 Haziran 2014 Perşembe

Yeniden

Selamünaleyküm...Merhaba cümleten:)

Söze nereden başlamalı, neleri anlatmalı bilmiyorum
Bir hayli uzun zaman olmuş bloğumu güncellemeyeli
Benim için özel ve önemli anlarımı yazmaya devam ettim fakat kendime saklıyordum daha çok
Doğruyu söylemek gerekirse Yasemin kardeşim, fb hesabımda bloğa gerimi dönüyorsun diye sorunca buraya karşı çok hayırsız davrandığımı hatırlayıp anlık bir kararla yeniden yazmaya niyetlendim.

Buradan uzak kaldığım dönemde pek bir yenilik olmadı hayatımda
Daha çok yalnızlaştım
Kendi içime döndüm
Değişimlerim daha çok iç dünyamda yaşandı
Yıllardır kahrımı çeken makinemi bir üst model ile yeniledim.
Bu yenileme işini hatırladıkça kadere daha çok inanıyor şükrediyorum Mevlaya
Beni çok mutlu eden, heyecanlandıran maneviyatı yüksek bir projeye başladım.
İnşallah ileri ki günlerde bu proje ile ilgili bolca paylaşımda bulunacağım
Haftanın iki günü sabah saat 7'de evden çıkıp bazen gece 22 gibi eve ancak dönebiliyorum.
Bu iki gün öğleye kadar devlet kütüphanesinde tarih araştırıyorum.
Edindiğim bilgiler ışığında gidip çekimler yapıyorum...
Proje için sokağa çıktığım günler bedenen çok yorucu olsa da ruhumun beslendiği, gönlümün bir çok güzel duyguyu tattığı zamanları yaşamak her şeye değer geliyor.
Tabi böyle bir projenin beni en çok heyecanlandıran kısmı ise yakın zamanda tüm Türkiyeyi bu vesile ile gezmeye niyetlenmiş olmamdır.
Mevlam niyetimizi hayır ve yaşamayı nasip eylesin...

Sosyal medyayı aktif olarak hepsini birden kullanmak benim harcım değilmiş
Hepsine yetişebilen arkadaşlarımı imrenerek izlediğimi söylemeliyim.

Bu kadar gevezelik yeter bana:))


3 yorum:

  1. Aleykumselam kendinizi cok ozlettiniz projenizide cok merak ettim sabirsizlikla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasip olursa önümüzdeki hafta sonuna kadar yeni çekimler yapıp paylaşacağım.
      Çok mutlu oldum mesajınıza:)

      Sil
  2. Hayirli olsun yeniden:) bol fotografli samimi yazilarinla hosgeldin:) projeye bayildim hem gez hem ögren, tam senlik😊

    YanıtlaSil