14 Haziran 2014 Cumartesi

Kısaca Dünden Kalanlar

Normal şartlarda dün evden çıkmamam gerekirken sözümden dönmeyip yollara düşmek için hazırlanmaya başladığımda ikindiyi geçiyordu.

Ev halkının yemeğini, çorbasını yaptım.Mis gibi kek, kurabiye ve poğaçayı da atıştırmalık olarak hazır edip evden tam çıktım kapıda Emin ile karşılaştık. Kapıda selamlaşıp sarıldık hadin bana eyvallah gidiyorum, dediğimde çocuk "vaayyy demek öyle ben kalkıp geleyim sen arkadaşlarınla vakit geçirmek için dışarı çık!!" diye sitem etti ama zaten kardeşi için gelmişti...Abi kardeş oturun hasret giderin erken gelirim dedim ve düştüm yollara.
İtiraf ediyorum çocukları evde bırakıp gitmek bu sefer hiç içime sinmedi...

Gün gelip onlarda beni bırakıp gittiklerinde zamanında ettiklerimi çekiyorum diye teselli olurum artık
Ayrıca belirsiz konuşmayıp geleceğini önceden söyleseydi bende ona göre plan yapardım
Ben kalkıp onun evine habersiz gidiyor muyum? 
Bütün akşam kendi içimde böyle bir hesaplaşma içerisindeydim:))


Arkadaşlarımla Galata kulesinin hemen yanında tanıdık bir arkadaşın kafesine ziyarete gittik.Bilmiyorduk sadece çay ve kahve ikramlarının olduğunu.Bütün gün çay ve kurabiye yemekten bıkan arkadaşımız için bu bilgi kötü haber olunca yeni bir mekan arayışına düştük


Önce Karaköy civarında bir mekan düşündük sonra atladık arabaya kendimizi Haliç'te bulduk.
 Bu iki fotoğraf hareket halindeyken Allah ne verdiyse kadrajıma yansıyanlardan

Muhabbeti güzel, samimi dostlarla güzel bir akşam geçirip eve dönerken çocukların hastanede olduğunu öğrenince kendimi hastanede buldum.
Yeniden ufaklığa tahliller yapıldı. Elhamdülillah kene ile ilgili bir sıkıntı görülmedi.Üç gün sonra yeniden emin olmak adına tahliller yenilenecek.
Neredeyse ısıran kenenin ruhuna rahmet okuyacağım zira onun sayesinde çocuğun vücudunda enfeksiyon olduğunu öğrendik. Şimdi bu yüksek çıkan enfeksiyon değerlerini araştıracağız
Bu hayatta sebepsiz yaratılan, yaşanan hiçbir şey yok....

Keyifli güzel bir pazar geçirmek nasip ola....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder