19 Haziran 2014 Perşembe

Yemek Aşkına -terapi niyetine-


Evde vakit geçirirken genelde 24kitchen kanalını izliyorum
Bir Rudolph abimiz var ki izlemesi büyük bir keyif
Çok sempatik, samimi halleri var...seviyorum kendisini
Bir diğer sevdiğim de Jamie
Bu kardeşimizde çok sempatik, ayrıca tutumlu ve sağlıklı yiyeceklere önem veren biri
Dışarıdan yemek siparişi vermek yerine biraz zahmete girin kendiniz yapın, diyenlerden
Hepsi birbirinden güzel bir kaç programı var
Tarif almıyorum zaten biliyorum alsam da birebir tarifi uygulamam imkansız
İzlediklerimden esinlenip kafama göre yapıyorum
Tabi bazen hüsranla sonuçlanan girişimlerimde olmuyor değil
Kaderiniz de, nasibiniz de bu varmış diyerek ikram ediyorum millete:)
Mesela geçenlerde naneli pesto soslu bazlama ruloları hazırladım.
Ben çok beğendim, ikram ettiklerimden beğenen de oldu beğenmeyen de:)

Farklı baharatları da keşfediyorum
Garam masala, kajun baharatı gibi baharatların varlığından bile haberdar değildim.
Haberdar olduğum baharatların nasıl üretildiğini bilmezdim.
Şimdi hangi baharat nasıl üretiliyor oldukça detaylı öğreniyorum.
Bizim klasik tatlara alışık olan ev ve çevre halkına garip gelse de ben kafama göre yemeklerde kullanıyorum.
Başta şikayet edenler olsa da zamanla seveceklerinden eminim
Sevmeseler de kendi sorunları aç kalırlar:))

Fotoğraftaki tatlıyı dün yaptım
Karameli çok severim.
Çocukluğumda bayram şekeri alırken de hep karamelli olanlarını seçerdim:)
Çok acelece yapılmış bir tatlı olsa da içerisindeki şeftali parçacıkları ve üzerinde ki karamel, şeftali dilimleriyle hafif ve lezzetliydi...

Bugünlerde ruhumda sebebini bildiğim bir huzursuzluk hissiyle boğuşuyorum
Mutfak terapi gibi geliyor
Sokaklara çıkabilsem terapinin alâsını yaşayacağım da ah bu sıcak yaz ayları yok mu zorunlu haller dışında dışarı çıkmamaya özen gösteriyorum

Bir diğer terapide ruhu dinlendiren müzikler...
Son günlerdeki favori radyo kanalım trt 3



Dinlemesi, izlemesi huzur veren bir çalışma


2 yorum:

  1. kanalı izleyim tamam. :) mutfak evet ya sahiden de terapi hem de müzikle eveeet. cajun yemekleri biliyom yaa. bak örneğin gumbo çorbası vaar :) bi deee fotolar müthiş yaaa karamel elma filan yaparım :) hadi ama huzursuzluğun kalmasıın :)

    YanıtlaSil
  2. o kadar erkeğin içinde değişik tarifler deneyebildiğin için seni tebrik ederim!
    valla annemle biz yıldık onları yıldıramadık, değişik tarifleri kendimize saklıyoruz :)
    ellerine sağlık yaptıkların her zaman böyle iştah kabartan görüntüsü var, tadını bilemem :))

    YanıtlaSil