9 Haziran 2014 Pazartesi

Macbook hediye mi ceza mı


Kullananların çok memnun olduğunu biliyorum ama ben 5 gündür bu bilgisayara elimi bile sürmemeye çalışıyordum.İşletim sistemi farklı.Klavyesi farklı.Her şeyiyle farklı bir bilgisayar var karşımda
Mesela bir fotoğraf kaydediyorum nereye kaydettiğini bulamıyorum.
Arama motoruna dosya adını yazarak ulaşıyorum veya Furkan'a sesleniyorum
Sayfaların yanındaki kaydırma çubukları yok yani varda görünmüyor
Henüz programları yüklemediğim için en basit picasayı kurdum
Kurmaz olaydım:))
Açtığım her fotoğraf çamur gibi boya küpüne batırılıp çıkarılmış gibi görünüyor
Oysa biliyorum fotoğrafların orjinalleri öyle değil
Bir iki ufak tefek düzenleme yapıp arkadaşım için baskı alacağım bugün
artık Allah ne verdiyse tahminen yapıyorum herşeyi:))


Macbook, sevgilinin geçen hafta katıldığı bir iş toplantısında yapılan çekilişte hediye olarak çıkmıştı
Kullanmaya başladıkça hediye mi ceza mı henüz karar veremiyorum:)
Hakkını yemeyeyim oldukça güzel tek sorunumuz benim teknoloji özürlüsü biri olarak kullanmayı öğrenmek için zamana ihtiyacım olması.




2 yorum:

  1. bu blogu kapatıp duruyorsun di mi?
    çoğu zaman bulamıyorum:s
    hep bir macbookum olsun istemişimdir. sıkılırsan bana hediye edebilirsin. hediyeyi hediye etmek sünnettir :p
    ya da yalındır alışırsın datlum. öpüyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah güzelim velet geldi elimden aldı gidiyor yarın:)

      bu blog 9 aydır kapalıydı hiç açmadım ki:))

      Sil