29 Mayıs 2013 Çarşamba

Fotoğraflarla Hayat

Uzun zamandır görüşemediğim fotoğraf grubundan Esra arkadaşımın daveti üzerine Redbull etkinliklerine gittik.Caddebostan'a kadar yürüdük.Arkadaşımın oğlu ve Furkan bu yürüyüşten oldukça yoruldu:)
Etkinlik alanına ulaştığımızda inanılmaz bir kalabalık ve sıcak bizi bekliyordu.
Bu tür etkinlikler için sahil şeridi kesinlikle kullanılmamalı veya etkinlik saati sıcak göz önünde bulundurularak ayarlanmalı. Biz etkinliğin başlamasını bile bekleyemeden Esra ile birlikte ayrıldık. Çocuklar zaten hiç oyalanmadan geldikleri onca yolu yine yürüyerek dönmüşler... Etkinliğe dair sadece bu paraşütçülerin fotoğrafı var elimde.

 Esra ile sohbet ettik, fotoğraf çektik ve bol bol yürüdük... Caddebostan klasiklerinden bu görüntüyü seviyorum.

 Suadiye'den trene binip soluğu Haydarpaşa garında aldık....

 Gar içerisinde bağdaş kurup yere oturdum gelip gideni çektim. Işık çok güzeldi..

 Bu kareleri çekerken çok eğlendik. Bu alandaki ışık gerçekten mükemmel!

 Gar içindeki keyifli çekimlerden sonra bu seferde raylar üzerinde bekleyen trenlere attık kendimizi. Burada da yine oldukça güzel zaman geçirdik.

En sonunda ayaklarımızı denize uzatıp bir ağaç gölgesi altında dinlenirken sohbet ederek günü bitirdik. Esra karşıya geçti ben kürkçü dükkanına döndüm...

Ortak zevklere sahip arkadaşlarla vakit su gibi akıp geçiyor, sıkılmıyorsunuz
Konuşacak o kadar çok konu var ki zaman yetmiyor.
Ortak zevklere sahip arkadaşlıklarda kişiler birbirini besliyor, geliştiriyor, büyütüyor.
Hayatımı renklendiren arkadaşlarım, iyi ki varsınız

Hafta sonu böyle dolu dolu geçince 3 gündür evden dışarı çıkmadan zaman geçiriyorum.
Bu akşam gitmeyi çok istediğim iki programa yorgunluk sebebiyle gidemiyorum.
Cemal Reşit Rey de uluslararası bir sempozyum var. İskender Pala ve İlber Oltaylı bu akşamki programın konuklarından.Üşenmeyip gitsem bana çok faydasının olacağını biliyorum ama balkona bile çıkmaya üşenen insan kalkıp Harbiye'ye nasıl gitsin:)

Bu hafta ev hanımı modunda yaşamaya niyetliyim...
Evde olmakta keyifli.



6 yorum:

  1. o arkadaşlar hep yanımızda olur inşaAllah..
    ve böyle güzel zamanlarımız daim olur..
    vee fotoğraflar o kadar güzel ki..
    onlar için söyliyecek iltifat bulamıyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflarda kırmızı ve mavi teması işlenmiş. Hoş olmuş.

    Facebook hesabıma giremiyorum. Sanırım ismim pek gerçekçi gelmediğinden sorgu suale çekiyor beni. :)
    Telefon numaramı yazmazsam ulaşamayacağım sanırım. Ben de inat ediyorum. :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu facebook arada uyuzluk ediyor
      Numarayı yazmakta çok doğru gelmiyor bana ama yazdım
      Diğer türlü sürekli değiniz gibi sorgu sualden geçip duruyordum:))

      Sil
  3. ev hanimi modu rahat ve "oh be !" denilicek kadar guzel bir sey bence, ama Iskender Pala 'da kaçirilmaz ki canim ;)

    YanıtlaSil
  4. Nasıl güzeller,nasıl iç geçirdim bilemezsin :)

    YanıtlaSil