15 Mayıs 2013 Çarşamba

Spor ve Keyif Zamanları

Dengesiz bir terazi burcu olarak yine içsel dengesizlikler yaşadığım bir dönemdeyim. Kırgınlık değilde bolca kızgınlık sarmış etrafımı. İnsanın sonradan pişman olacağı sözler genelde kızgınlık veya kırgınlık anında dökülür dilinden. Bunu bilir bu ruh hallerinde kendi içime çekilirim. Etrafımdakiler "yine duvar ördün" der...Bazen duvarlar örmek iyidir.Ne yapayım yani kırılıp incineceğimi düşünmeden konuşanlar gibi bende mi kırıp dökeyim?
Hem biz yani muhteşem üçlü, keyfim-kahyası ve ben güzel vakit geçiriyoruz bu aralar:)

Benim için balkon keyfi başlamıştır artık.Havalar bir açıp bir kapansa da ben esen rüzgarda üşüyerek balkonda oturmayı tercih ediyorum.Durumu abartıp bu gece yağan yağmur altında balkonda oturmaya niyetlenmiş olsam da akıl galip geldi vazgeçtim:)

Akşam sevgili "sen ciddi ciddi zayıflamaya başladın" dedi
Vay bee son bir kaç gün içinde duyduğum en güzel sözdü
Bayanların duymaktan en çok hoşlandığı söz olduğu söylenirdi de benim kilo ile hiç problemim olmadığı için anlayamazdım.
Evet... insanı mutlu ediyormuş:)
Kırk yaşına 1 kala bisiklet sürmeyi öğrenince bıraksalar gece gündüz bisikletle gezip dolaşacağım:)
Geçen hafta Cuma akşamı nefis bir gün batımına karşı bisiklet sürerek Kadıköy'e kadar gidip geldim.
Gidilebilir... ama ben o gün sabahın 6'sında kalkıp hiç durmaksızın işle uğraşıp yorgunluktan ölmek üzereyken bunu yapınca millet bir kez daha "delisin sen" diye etiketi vurdu üzerime:))
4-5 kilo vermek için başladığım spor şuan benim için ruhumu dinlendirdiğim, keyfim ve kahyası ile keyifli vakitleri yudumladığım zamanlara dönüşmüş durumda.

Dün akşam yine aynı güzergahta bisiklet sürüyorum.
5-6 yaşlarında küçük bir velet bisikletiyle beni geçmeye çalışıyordu
Fark edince hadi gel yarışalım, dedim
Gözlerinin içi güldü:)
Nasıl pedal çeviriyor güya beni geçecek
Geçti de -bazen hile yapmakta iyidir- :)
Gözlerindeki zafer ışıltıları görülmeye değerdi.
Çocuklarla çocuk olmak içimdeki huzursuzluğun kaybolmasına vesile oldu
Kazanan bendim:))

Şimdi yeniden benim için spor zamanı

Dün akşam ilk kez dinlediğim ve çok beğendiğim Ahmet Kaya şarkısıyla şimdilik veda edeyim:)

10 yorum:

  1. bende 'aa zayıflamışsın sen' kalıbının mutlu ettiğini son zamanlarda keşfettim :))
    bisiklet sürmek çok keyiflidir, biraz geç olmuş ama acısını çıkartıyormuş gibisiniz :))
    ve bazen bilerek kaybetmek, kazandığın zaman duyacağın hazdan daha fazlasını verir..
    selamet'le..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acısını bir hayli çok çıkarttığım söylenebilir:)

      Çok haklısınız:)

      Sevgiler

      Sil
  2. KEŞKE BENDE BİSİKLET SÜREBİLSEYDİM
    NE MUTLU SANA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam belli mi olur isteyin vereyim buyuran Mevlamız var:)

      Sil
  3. bisiklet acayiip keyifli ya.. maalesef yeteri kadar süremiyorum ve nerde görsem içim gidiyor.

    aysegül sen şahanesin 40a bir değilde 20 ye bir gibi gözüküyorsun!!!
    maşallah sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah canım

      Ben şuan oturduğumuz semt sebebiyle çok rahat kullanabiliyorum.
      Bu durum ne zamana kadar devam eder bilinmez heran elimdeki şans kaybolabilir:)

      Sil
  4. Huzunlu baslamis ama cok guzel bitirmissin..guzel bir yazi ve paylasim olmus..her daim yuznuzun gulmesi icnizden sevinc eksik olmasin..miss gibi kahve icmelerde nice keyifli balkon sefaniz olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel dilekleriniz için gönülden teşekkür ederim.
      Sevgilerimle:)

      Sil
  5. Heyooo :) Bisiklet mi dedin, çok severm, ya sen ne güzel yerde oturuyosun şıp diye kadıköy sahilindesin demek :))
    Keşke istanbulda rahatca bisiklet sürebileceğimiz bi yer olsa. keyifli günlerin olsun canımm

    YanıtlaSil
  6. Değerli arkadaşım, sen, keyfin ve kahyasını tebrik ediyorum. nice keyiflere yelken açın...Yakışıyor sana...

    YanıtlaSil