22 Mayıs 2013 Çarşamba

Nefes Almaya İhtiyacım Var



Geldi mi üst üste gelir ya işte hayat benim için bugünlerde öyle
Allah sağlık versin hepsi nasıl olsa geçer diyorum
Aklım, nerede ne zaman çektiğimi bile hatırlamadığım yukarıdaki fotoğraftaki gibi soru işaretleriyle dolu
Beynimin içinde onlarca, yüzlerce sorular yankılanıyor
Cevaplar arıyorum
Değerli bir dostumun "arada suların bulanması iyidir durulmak için" sözünü hatırlıyorum.
Sorgulamalar başlamışsa elbet cevapları da bulunacaktır.

Bugünlerde canımı sıkan konuların liste başını dün eve geldiğimde karşılaştığım icra tebligatı yer alıyor.
2003 yılında esnaf ve sanatkarlar odasına kaydolmuştum.
Niye kayıt oldum onu bile bilmiyorum
Muhasebeci öyle yönlendirmişti sanki
Kapanış işlerini muhasebeci takip etmişti ama odaya kayıt silinmemiş
Yıllık aidat borçları birikmiş 4 gün içerisinde ödeme yapmam gerekiyor -tebligat bana geç ulaştı-
Ödemeyeceğim...Hapiste ziyaretime beklerim diye takılıyorum kızlara
Mevzuatı okudum.
8. madde de şöyle bir açıklama yer alıyor
d) Vergi mükellefiyetini sildirenlerden altı ay içinde tekrar vergi mükellefiyeti tesis ettirmeyenler.

Üyelikleri silinmeliymiş           
Belki bu sebepten borçları ödemem veya indirim yapılır
Neyse umarım bir şekilde çözebilirim sorunu.
Bu dünya imtihan dünyası
Rahat huzur Cennette... 
burası çile yurdu sürgün yeri olacak bu kadar...

Çıkıp paşa paşa borcumu ödeyeyim sonrasında çıkıp deniz kenarına gidip Sengul ablamı anarak dertleri denize atıp evime huzurla döneyim inşallah

Allah kalplerimize huzur, bedenimize sağlık versin her şey hallolur:)

6 yorum:

  1. Canım çok büyük geçmiş olsun,tez geçsin inşAllah.
    Bu vergi ile ilgili durumlar çok can sıkıcı olabiliyorlar :(
    Aynı durumu yaşamış biri olarak tövbe ettim,ne zaman nerden ne çıkacağı belli olmuyor!
    Umarım en iyi şekilde hallolur.
    Rabbim yar ve yardımcın olsun..
    Herşey gelir,geçer,aslolan hayattır.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım

      Ben uzunca bir süre daha benzer sorunlarla karşılacağım gibi duruyor
      hayırlısı diyorum artık

      Sil
  2. Hic beklenmeyen bir durum insanin cani sIkIlsada yapilacak tek sey odemek dediginiz gibi..ama acaba muhasebeci suclu degilmi bunda bildirim yapmamismi size kapamaniz lazim sonra diye? Neyse gecmis olsun diyorum..icinizi rahat tutun..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse suçu üzerine almıyor ki
      Bugün muhasebeciye söylesem belkide bu sizin görevinizdi diyecek prosedürü hiç bilmiyorum
      Bilmediğim işe bulaşmamak en doğrusuydu
      Çok teşekkür ederim

      Sil
  3. Dilerim sorunlar kısa sürede çözülür. Duanıza da canı gönülden amin diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Hamiyet hanım
      Hayırlısı belkide böylesidir diyorum artık:)

      Sevgilerimle:)

      Sil