5 Mayıs 2013 Pazar

Akşam Yürüyüşünden...

Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba

Bugünlerde hayırsız ve vefasız biri olarak yaşar oldum.
Bahaneler arkasına gizlenmeyi hiç bir zaman sevmedim
Bugünlerde kendi halimde takılıyorum.
Spora başladım...
Bisiklet sürüyorum, bol bol yürüyorum.
Komik olansa onca yolu yürüyorum ama istasyondan eve gitmeye üşenip Salih'i arıyorum eve geçerken beni alıyor. İstasyon ve ev arası 3-4 dakikalık yürüme mesafesinde:)
Spor yapmanın faydalarından birisi de bol bol günbatımı fotoğrafları çekiyor olmam.
Bu aralar hiç bir yere geziye gitmediğim için en azından karagözlü yar ile bu vesileyle vakit geçiriyoruz.
Bunun dışında herhangi bir değişim yok hayatımda.

Çiçekler bizim bahçenin güzellikleri..
Diğerleri akşam yürüyüşünde objektifime yansıyan günbatımı

Sözü çok uzatmayayım...











2 yorum:

  1. Yine ve yeniden ruhumu dinlendiren fotoğraflar...
    Başka söze ne hâcet...

    YanıtlaSil