30 Mayıs 2013 Perşembe

Öylesine

Bu hayatta hiç bir şey boşuna olmuyor
Her şey bir düzen ve ahenk içinde ilerliyor
Şikayet etmeden sabır ile beklemek gerekiyormuş, öğrendim
Hayal kırıklığı yaşadım çokça
Karşımdakilere kızdım, gücendim, suçladım...
Kendi iç dünyama çekildim
Yalnızlık zor, diyorlar
Kalabalıklar içinde bile kendinizi yalnız hissetmeye başladığınız noktada gerçek manada yalnızlık yaşanması gerekiyormuş.
İç dünyama çekildiğim günlerde bir çok farkındalık yaşadım.
Suçladığım, kızdığım, beni hayal kırıklığına uğratan herkese en güzel çiçeklerden oluşan kocaman bir buket ile göremediklerimi gösterdikleri için, farkında olmadıklarımın farkındalığını kazandırdıkları için teşekkür etmeliyim...

Bir teşekkür de Zeliha'ma

Çok güzel bir kitap seçimiyle farklı bir pencereden bakmamı sağladı. Kötü günlerimde okumaktan keyif aldığım, okudukça ruhumun huzurla dolduğu anlar yaşadım...

Ve Mine...

Fotoğraf sebebiyle bir araya gelmeye başladığımız güzel arkadaşım...Nereden bilirdim fotoğraf vesilesiyle başlayan arkadaşlığımızın hayatımı yeniden yönlendireceğini:)

Mevlam olumlu veya olumsuz davranışlarıyla benim hayatımı anlamdıran herkesin gönlünden geçen hayırlı dualarını kabul eylesin.



Dün akşamdan beri Ömer Faruk Tekbilek dinliyorum..Dinledikçe daha çok seviyorum... Dinledikçe bugüne kadar dinlediğim bir çok müzik türüyle ruhumu beslemek yerine nasıl zehirlediğimi görüyorum...

Çok sevdiğim bir arkadaşım sahilde beni bekler, bense burada karalamalar yaparım:)

Cümlemize Mevlam huzur versin, diye dua eder kaçarım:)


3 yorum:

  1. Bir an aklıma Cem Karaca dan odam kireçtir benim parçası geldi :)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim,uzun zamandır uğrayamadım bari gelmişken kaçırdıklarımı toptan göreyim derken ismimi görünce çok mutlu oldum.
    Yazdıklarının aynısının,tıpkılarını yaşayan biri olarak, bence de hayatta hiçbir şey tesadüf değil.
    Bir de hayat,nerden baktığımıza bağlı galiba ben bunu anladım gibi..
    Fakat,her zaman en büyük duam şu ki,Rabbim altından kalkamayacağımız yükler yüklemesin üzerimize..
    Maneviyatımızı,kendisine sevgimizi muhabbetimizi çoğlatsın ki,O c.c. olunca zaten gerisi de oluyor en güzel şekilde.
    Muhabbetle canım :)

    YanıtlaSil
  3. Gördüğümüzden ibaret bir hayatı yaşıyoruz

    Amiiin canım...

    YanıtlaSil