13 Mayıs 2013 Pazartesi

Hafta Sonu Kaçamağı

Pazar günü eski bir arkadaşımızla ailece bol oksijenli yeşillikler arasında güzel bir gün geçirdik.

İlk durağımız Sarıyer taraflarındaki ırmak mesire alanıydı.
Kahvaltı sonrası beyleri gazeteleriyle başbaşa bırakıp biz arkadaşımla aşağıda görünen yolda sohbet eşliğinde keyifli bir yürüyüş gerçekleştirdik.

Öğleye doğru piknikçiler yavaş yavaş mangalını yakmaya başlamışken biz mekandan ayrıldık Atatürk Arboretumuna doğru yol aldık.
 Arboretum arabayı satıncaya kadar benim sığınağımdı..Bunaldığımda kaçıp gittiğim yerlerin ilk sırasında yer alıyordu. Arabayı sattıktan sonra sadece hafta sonları Salih ile gidebilirdim maalesef arboretum hafta sonları ziyaretçilere kapalıydı.
Geçen aylarda arboretuma giden Abdullah bey hafta sonları ziyaretçilere açık olduğu bilgisini verdiğinde inanılmaz mutlu olmuştum. Salih'in de görmesini istiyordum çok şükür bu pazar hem Salih hem arkadaşlarımla gidebildik.

Hafta sonları yetişkin giriş 10 öğrenci 5 lira olmuş...Olsun ben seve seve veririm:))


Arboretumda geçirdiğimiz ruha şifa zamanlardan sonra yeniden yollara düştük...Rotamız Garipçe oldu...

 Arkadaşlarımız Garipçe kalesinden manzarayı görünce resmen büyülendiler.

Arkadaşlarımız manzaranın büyüsüne kendisini kaptırmışken bir kaç kare fotoğraf çektim.



 Garipçe sonrası bu seferde Rumeli fenerine doğru yol aldık. Buradaki kaleye ulaştığımızda hiç kimsede yürüyecek hal kalmamıştı ben hariç:)
Cümleten kayalar üzerine oturup dalga sesleri arasında koyu bir sohbete daldı ahali.
Babasının oğlu olan Furkan hemen balık avlamaya başladı ama nasipsiz kurşunları denize bırakmakla yetindi:))


 Buda benim serseri oğlum:)) Bir tane doğru düzgün poz verse şaşarım:) Akıllı uslu durduğunda babasının oğlu oluyor haylazlık ve serserilik yaptığında annesinin oğlu:)
Şikayetim yok biraz serserilik fena değildir:)



Bol muhabbetle geçen günü çok az fotoğraf çekerek bitirdim...


Eve uğrayıp ufaklığı bıraktıktan sonra Salih ile birlikte sahile indik. Salih balık tutmaya çalışırken ben yan taraftaki bu aileyi çektim sonra makineyi falan bir kenara bırakıp müziğin ritmine kendimi bıraktım karşımda duran muhteşem günbatımını seyreyleyerek ruhumu dinlendirdim..

Arkadaşlarımız bu geziden çok memnun kaldılar. Haftaya beyler maça gideceği için bir sonraki haftaya yeni yerler için rehberlik yapacağım:))
Buldunuz bedava rehberi, diye takılıyorum:))

Allah'a emanet olunuz...

4 yorum:

  1. Harika fotoğraflar hem dinlendirici hem eğlendirici olmuş:) Gelecek haftaya nereye gideceğinizi çok merak ettim şimdiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Serpil

      Hiç plan yapmadık
      Son anda karar verip yollara düşeriz gibi geliyor:)
      Arkadaşları bilmem ama benim bugünlerde gönlüm Ağva taraflarına kaçamak yapmak istiyor:)

      Sil
  2. Ne güzel bir gün ve ne güzel resimler arkadaşım..Keyfin daim olsun.

    YanıtlaSil
  3. merhabalar yeşil ve mavi buluşması harika kareler görüyorum :)) haftasonu bizimde okulca bir piknik gezimiz var bakalım ,selamlar sevgiler

    YanıtlaSil