31 Mayıs 2013 Cuma

Süleymaniye'den Bir Kare

Cuma günümüz mübarek dualarımız kabul olsun

Geçen aylarda Sadettin Ökten hoca ile yapılan bir röportajının fotoğraflarını çekmiştim.
O güne kadar Sadettin Ökten hoca hakkında hiç bir bilgim yoktu. 
Röportaj öncesi ufak çaplı hakkında bilgi edinerek kendisini tanımaya çalıştım.
Videolar izledim...
İzlediğim, öğrendiğim her bilgi karşısında Sadettin Ökten hocaya karşı saygı ve sevgim arttı.
Röportaj sırasında sevgim hayranlığa dönüştü.
Sadettin hoca Süleymaniye'ye karşı farklı bir sevgi ve ilgi besliyordu.
Süleymaniye o güne kadar benim hiç ilgimi çekmemişti.
İstanbul'a ilk geldiğimiz yıllarda bir kez gidip ziyaret ettiğim bir camiden ibaretti benim için.
Sonra kendimden utandım...
Kendi tarihime bu kadar uzak kaldığım için kızdım.
Hani diyorum ya hiç bir şey sebepsiz değil bu hayatta
Benim o röportajın fotoğraflarını çekmemin arkasında yatan en büyük sebep ilgisiz kaldığım tarihimi öğrenme vaktimin gelmesiydi bence.
Biraz geç oldu ama olsun hiç öğrenememekten iyidir:)

Geçen hafta Mine'nin davetiyle gittiğim Süleymaniye'den en sevdiğim karelerden birisi

Fotoğrafın exif bilgilerini de paylaşayım

11-16 mm tokina objektif kullanıldı.

Odak uzunluğu 11 mm

F durağı; f/3.2 

ben tripotsuz çektiğim için zorunlu olarak bu değerlerde çekim yaptım bu sebeple bazı alanlarda netlik sorunları var...tripotu yanında olan arkadaşların f/8 değerlerinde çekimi yapması her alanda netlik sağlayacaktır.

ISO 640

Perde hızı 1/80 sn

Sevdikleriniz güzel ve huzurlu bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle....




6 yorum:

  1. ben de süleymaniye ile bilgilendirildikten sonra ora için yanıp tutuştum gidince de çok sevdim. benim için çok başka yeri olan bir camii. benim süleymaniye yazımı da oku vaktin olursa sadettin ökten hoca bahsetmiştir sana ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyhan hem fotoğraflar hem yazın güzel olmuş canım

      Sil
  2. sahane! kandiliniz mubarrek olsun!

    YanıtlaSil
  3. Mü'min,kulluk elbisesi günahlar ile yıprandığı vakit,onu tövbe ipliği ile dikebilendir...

    inşallahh, günahlarımızın affına vesile olsun beraat gecemiz...

    duaların da hatırlanmak dileğim ile..
    hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
  4. Çok,çook güzel,objektifine sağlık arkadaşım :)
    Ama şu var,senin çektiğin her resim zaten güpgüzel :) MaşAllah,sübhanAllah :)

    YanıtlaSil