26 Mayıs 2013 Pazar

Kubbealtı, Süleymaniye, Mimar Sinan Ziyaretleri

Geçen hafta içinde Emin ile birlikte bisiklet sürmeye çıktık. Olabildiği kadar hıza ulaştığımız sırada Emin önüme atlayınca çarpmayayım diye frene basmak için ayağımı yere koymamla birlikte parmağımın acısını bütün bedenimde hissetmem bir oldu. Hızımızı kesmeden bisiklet sürmeye devam ettik.O günden beri parmağım ağrıyor üzerine basmakta zorlanıyorum. Bu durumda insanın evinde dinlenmesi gerekir ah ben bu bedene ettiğim eziyetlerin hesabını ahirette nasıl vereceğim bilinmez...

Cuma günü Salih yurt dışına gitti. Giderken de bahsetmiştim dün için Adapazarı'na gidecektim ama kendimi iyi hissetmeyince evde dinlenmeyi planlamıştım Mine'den gelen baştan çıkarıcı davet mesajını alıncaya kadar...
Mine'den gelen mesaj dolu dolu geçecek bir günün habercisiydi.
Çocukların kahvaltısını hazırladım... evi toparladım... akşam yemeğini hazırladım birde üzerine çayımı içip yola düştüm.

Önce çınar altında çaylarımızı içtik. Oradan Kubbealtı'na geçtik bahar konseri ile ruhumuzu besledik.
Konser sonrası soluğu Dostan restoranında aldık.Lezzetli bir yemekten sonra bu seferde Süleymaniye camisine gittik. İnanılmaz huzurlu ve ihtişamlı bir cami.Saatlerce zaman geçirip her bir detayda kaybolmak isterdim.Bir gün daha geniş bir zamanda gidip uzunca vakit geçirmeyi istiyorum inşallah.

Süleymaniye'de geçen ruha şifa saatlerden sonra bu seferde Mimar Sinan kafesine doğru yol aldık. Burada sadece fotoğraf çektik.Bir gün şerbet içmek için ayrıca gideceğim..

Dün böyle güzel zamanları yudum yudum içtikten sonra kürkçü dükkanına saat 21'de ancak ulaşabildim.
Bugünde oldukça yorucu ama yine çok eğlendiğim bir gün geçirdik.
Onuda yarın akşama nasipse paylaşacağım.

Bu arada şu esnaf odasında ki icralık olan borçla ilgili görüştük indirim yaptılar.
Uğraşırsam hiç ödemeden de işin içinden kurtulabilirim gibi görünüyor ama şu günlerde hiç onunla uğraşacak gücüm yok dua etsinler:)

Söz fotoğraflarda...

1. geçmiş olsun, bedene iyi bakmak lazım tabii, emanet sonuçta :)
    ne güzel, gerçekten dolu dolu geçmiş gününüz..
    ve fotoğraflar daha güzel :)

2. CANIM YİNE YENİ YENİDEN GÜZEL RESİMLER,
    ÇOK ÖZLEDİM
    PERŞEMBEE GÜNÜ KISIKLIDA GÜZEL BİR KERMESİMİZ VAR
    BOĞAZ MANZARALI
    BİR HAFTA SÜRECEK MÜSAİT OLDUĞUN BİR GÜN KAAHVALTIYA GELSENE
    HADİ ÖPTÜM SENİ

3. Ben acemi bir fotografci olarak bir sorum olacakti;) cektigim resimlere biraz renk katip degisiklik yapmak istiyorum ama program bulamadim.. Siz hangi programi kullaniyorsunuz diye sorsam?? Ayrica Rabbim yardimciniz olsun, kolaylikla ödersiniz insaAllah..

4. Cevap icin cok tesekkür ederim.. Yalniz sen siz felan yazinca, kenfimi tuhaf hissettim, hani ben yillardir seni takip ettigimden hemen kanka olduk zannettim heralde:)) tabi bu isin esprisi, insaAllah sorum olursa rahatsiz ederim yine :)

5. Cevap icin cok tesekkür ederim.. Yalniz sen siz felan yazinca, kenfimi tuhaf hissettim, hani ben yillardir seni takip ettigimden hemen kanka olduk zannettim heralde:)) tabi bu isin esprisi, insaAllah sorum olursa rahatsiz ederim yine :)

1. birine canımlı yazınca fırça yemiştim o yüzden tedbirli olayım diye öyle yazıyorum affola:)

Estağfurullah hiç rahatsız olmam her zaman gönül rahatlığıyla sorabilirsin geç cevaplasam da:)

6. Nasil ozledim memleketimi:(
    Cok hos olmus fotograflar...