8 Mart 2013 Cuma

Gelsen De Bir Gelmesen De!


"Ben sevdamı kefenledim ölsen de bir ölmesen de"


"Dile gelse okyanusları yakar idi kederim"


Değişmez yazılan yazı
Bağrımda bir ince sızı
Helal edin hakkınızı
Gidiyorum vakit tamam
Yolculuk var öz sılaya
Ne atlıyım nede yaya
Azrail ile buluşmaya gidiyorum vakit tamam
Ulu yerde duruşmaya gidiyorum vakit tamam
Zamanım kalmadı aha
Ne söyliyem nidem daha
Beklediğim bir fatiha
Gidiyorum vakit tamam.....



Uğur Işılak'ı çok severim
Albümlerini hiç düşünmeden aldığım tek sanatçıdır kendisi.
Ozanca albümünü dinliyorum şuan
Yıllar önce ilk çıktığı günlerde almıştım....Bir çok yolculuğun, kederin, özlemin, sevginin hatırası gizlidir içerisinde...
Yeniden o günlere döndüm bugün...

Akşam dostlarla türküler eşliğinde eğleneceğiz inşallah:)

Güzel bir hafta sonu dileğiyle....

6 yorum:

  1. BENDE SEVEREK DİNLERİM
    ŞİİREDE BAYILDIM
    TAM ŞU ANDAKİ RUH HALİME UYUYOR
    TEŞEKKÜRLER GÜZEL PAYLAŞIMIN İÇİN BİR TANEM
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok efendi bir sanatçı ablacım sevilmeyecek gibi değilki:)

      hayırlı akşamlar

      Sil
  2. İyi eğlenceler Ayşecim,iyi haftalar,hürmetler,muhabbetler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, çok sağ olasın

      Özledim seni...ne zamandır aramak istiyorum ama ruhsuz hallerimin kurbanıyım:) yarın arayayım inşallah:)

      Sil
  3. ugur isilak!!! nasil bagenmesin ki bu kadar manali sozleri ok gibi dizeleyen , her sozu bir yemin gibi asil seslen tek sanatci bence ... guzel bir aksam bekliyor anlasilan sizi Ayse'cim:) iyi eglenceler !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eda'cım sonuna kadar katılıyorum sana.
      Böyle sanatçıların az olması üzücü bir şey.

      Güzel ve uzun bir akşam oldu:)

      Sil