24 Mart 2013 Pazar

Keyifli Pazarlar

Selamunaleyküm

Uzun zamandır şarkıda söylediği gibi ne yerdeyim ne gökte bir garip seferdeyim :)

Dün çok sevdiğim arkadaşlarımdan biri sabah kahvaltıya geldi bana
Normal zamanlarımda bütün hazırlarımı misafirim gelmeden önce bitirirdim ama bu sefer öyle rahat davrandım ki arkadaşımı en az yarım saat beklettim:)
Sabah 9 gibi başlayan muhabbetimiz akşam saat 18'e kadar devam etti.
Arkadaşlarımı yolcu eder etmez evden çıkıp bir doğum gününe katıldım.
Eve geldiğimde bitkindim
Sabahtan beri yataktan çıkmadan yatıyorum.
Allah razı olsun sabah kahvaltımızı görümcem hazırladı.
Evi görümcem toparladı
Şimdi de çay demlemiş gel çay iç diyorlar ama midem almıyor
Grip desen değilim
Hasta desen değilim
Bir kaç gündür bitkinlik hali beni benden alıyor
Neredeyim bilemiyorum
Rüya ile gerçeği birbirine karıştırır oldum:))


 Bu tatlıyı denemeyen arkadaşlarıma şiddetle öneririm biran önce yapınız tadınız
İçeresinde elma rendesi, yaban mersini, fındık, ceviz, tarçın var.
Baklava yufkasını katlayıp içerisine bu lezzetli harcı koyup rulo yapıp fırında pişiriyoruz
fırından çıkan ruloların üzerine tarçınlı pudra şekeri döküp afiyetle yiyoruz:)

Ben bizim ahaliye biraz eşlik edip sonra görümcemi bırakmak için dışarı çıkacağız.

Böyle bir görümceye sahip olmak şans benim için ama maalesef artık Kıbrıs'ta olacak
Onlarda gidince burada hiç kimsem kalmayacak arkadaşlarım dışında.
İşte o zaman gurbeti hissederim herhalde.

Uzun zamandır her şeyi ihmal ediyorum
Allah tez vakitte eskisi gibi olmamı nasip etsin diyorum:)

Keyifli pazarlar arkadaşlar

7 yorum:

  1. Imm tatlı çok güzel görünüyor. :) Bir ara ben de yapmalıyım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu, çok kolay ve lezzetli umarım beğenirsin

      Sil
  2. Bu tatlıyı denemeliyim:)
    Cici pazarlar Ayşecim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eklerken aklıma geldi canım
      Senin daha önce deneyip denemediğini merak ettim:)

      Beğeneceğini düşünüyorum:)

      Sil
  3. O sofrayı insan kaç yarım saat bekler senin haberin var mı?

    Nasıl güzel görünüyor öyle!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer sofraları düşününce çok kolay hazırlanmış bir sofra olarak gördüğüm için suçluluk duygusuyla öyle yazmış olabilirim:))

      Sil
  4. Hepsi birbirinden güzell ellerine sağlık canımm:)

    YanıtlaSil