5 Mart 2013 Salı

Ruha şifa doyumsuz vakitler....

Özüme yavaş yavaş dönüyorum:))
Bu sabah sevgili arkadaşım her zamanki güler yüzü ve samimiyetiyle karşıladı bizi.
Organik ve yöresel ürünlerin hastası biri olarak arkadaşımın ikram ettiği reçellere bayıldım.
Özellikle incir ve adını daha ilk duyduğum an unuttuğum ama tadı hala damağımda olan reçelin kokusu- tadı nefisti...

Güya ben önce arkadaşımda kahvaltı yapacak oradan saat 2 gibi ayrılıp önümüzdeki günlerde çekeceğim tatlı bir bebeğin çekimlerinde kullanmak için salı pazarına gidip kumaş alacaktım.
Arkadaşımın "bu saat doğru mu?" sorusu üzerine saate baktığımızda saat çoktan 16 olmuştu bile
Vakit nasıl hızlı akmış farkına bile varmadım
Kadınların günlük 20 bin kelime sarf etmesi gerekiyormuş ya
İşte ben son bir haftada bu günlük limitimin çok altında kelime kullandım.
Kullanılmamış bütün kelimeleri fazlasıyla bugün kullandım ve arkadaşlarım bana katlandıkları için gönülden teşekkürü hak ediyorlar:))
Yetinmedim eve geldiğimde bu seferde Salih ile yaptığımız tartışmada gelecek günlerdeki haklarımı bile tükettim:))
Tartışma konumuz; kadın erkek eşitliği üzerineydi
Bu konuda bir gün ayrıca yazacağım inşallah...


Bu güzel çiçeği diğer arkadaşımız getirdi.Ben eli boş gittim...Normalde yolumu değiştirir yinede eli boş gitmezdim ama ben bu gruptaki arkadaşlarıma karşı çok rahatım. Ev savaş alanına dönmüş olsa çat kapı gelseler dert edinmem.Benim her türlü halimi bilirler ve beni her halimle kabul etmişlerdir.Geçenlerde mutfağımın bir fotoğrafını ekledim bu gruptakiler "kaç kurtar kendini" dediler:))
Hafızalarda o dağınık mutfak ile yer etmemek için 2-3 saat sonraki halini de eklemeyi ihmal etmedim:)
Seviyorum arkadaşlarımı....

Buradaki her şey Malatya'dan gelmiş...Arkadaşımızın eşi Malatyalı..Malatyalı deyince hatırladım kayısı reçeli de muhteşemdi:))

 Gelelim asıl mevzuya....
Arkadaşımdan daha öncede bahsetmiştim fotoğraf benim için ne ifade ediyorsa kahve de arkadaşım için öyle....Konu kahve olunca arkadaşımın yüzündeki ifadeyi tanımlayacak tek kelime AŞK...
Sevgili arkadaşım öyle güzel kahve sunumu yapıyor ki her defasında kendimi çok özel bir şahsiyet gibi hissediyorum:)
Hicran ve Mine sayesinde yakında kahve tiryakisi olup çıkarsam şaşırmayacağım:)


Sevgili Hicran ve Ebru arkadaşımızla önümüzdeki günlerde yeniden bir araya geleceğiz inşallah.
Kolaj halindeki fotoğrafları Ömür arkadaşımız Türkiye'ye geldiğinde bizim salonu stüdyoya çevirip üç fotoğrafçı bir olup çekmiştik:)
İnşallah nasipse önümüzdeki aylarda yeniden öyle bir gece düzenleme planlarımız var...

Ruhumuzu besleyen vakitleri bize yaşatan Hicran arkadaşıma gönülden teşekkür ederim
Son günlerde yaşananlar üzerine bu kahvaltı şifa oldu bana:)

İnşallah yarında başka dostlarımla yine güzel vakitler geçireceğiz.

Sevgilerimle...

7 yorum:

  1. CANIM YAVAŞDA OLSA ÖZÜNE DÖNMENE SEVİNDİM
    ÇOK GÜZEL BİR GÜN OLMMUŞ BELLİ
    RESİMLER ZATEN GEZGİNAY KLASİĞİ
    HER ŞEY MUHTEŞEM
    BUNDAN SONRA RANDEVÜ MÜ ALACAĞIZ YOKSAA
    BAKSANA GÜNNLER DOLU
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
  2. Sanırım Hicranı tanıyorum :)) Kahve ve Hicran. sanırım o bizim ortak arkadaşımız.. :)
    Herşey harika görünüyor.

    Ayşegülcüm kendi blogumdaki cevabına da sordum buraya kopyalıyorum:
    Ayşegül cevabın için çok teşekkür ederim. İnternetle başlamak lazım galiba.

    Önce ucuz bir makineyle ter atmak mı lazım yoksa almışken adam gibi birşey mi almak lazım bilemedim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hicran'a bahsettim
      Sanırım tanıdı seni
      İnşallah bir gün tanışmakta nasip olur:)

      Hemen gelip cevaplıyorum:)

      Sil
  3. Ne güzel keyifli birgün :)
    Her günün bi öncekinden daha da güzel geçsin canım,
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur bu güzel duaya amin denir:)

      sevgilerimle canım

      Sil
  4. Kahve fotoğrafları benimde ruhumu besledi desem:)..Huzur dolu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşımın enerjisi izleyene de yansıyor demekki:)

      Sil