1 Mart 2013 Cuma

Muzlu Krep

 Sevgili Gelibolu17 arkadaşımızın ev sahipliği yaptığı Porselen demlik çay saati etkinliğine tarif göndereceğim sözü vermiş ama aradan geçen onca zamanda tarifi bir türlü paylaşamamıştım.Şimdi aklıma gelmişken tarifi paylaşıp kaçıyorum:)

Krepleri hazırlıyoruz - ben kafama göre ölçüsüz yaptığım için ölçü veremiyorum-

Pişen kreplerin üzerine bir yemek kaşığı kadar pekmez sürüyoruz.
Her bir krepe bir bütün muzu koyuyoruz ve rulo halinde sarıyoruz.
Rulo haline gelen muzlu kreplerimizi 2 cm kalınlığında kesiyoruz tepsiye yerleştiriyoruz.
Tepsiye yerleştirdiğimiz dilimlerin üzerine önce tahin sonrada pekmez döküyoruz.
Tarifin orjinalinde cevizde kullanılıyordu ben kullanmıyorum.

Bu tarifi hazırlaması hem çok kolay hemde çok lezzetli.

Daha öncede yazmıştım yemek blog'u sahibi arkadaşlarımı canı gönülden kutluyorum
Tarif vermek ayrı bir yetenek bence.
Allah beni bu yetenekten mahrum bırakmış birazcık:)

Hayırlı Cumalar

17 yorum:

  1. Ebru sanatı gibi olmuş adeta:)
    Sende bir sanatcı ruhu var zaten,bilmem farkında mısın?
    Tarif vermek hakikaten zor, yetenekle ilgisi yok ama, ciddi bir emek lazım,insanlar deneyip tarifler tutmayınca acaip üzülünüyor.
    Ama napalım çıktık bi kere yola, dönmek yok:)
    Hayırlı cumalar canım,şifa olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Venüs tarafından yönetilen burcumdan gelen bir şans bu

      Senin tariflerin ciddi ciddi emek işi
      Hayatta başaramayacağım bir şey
      Bu yüzden sen ve senin gibi arkadaşlarıma hayranım:)

      Sil
  2. Her şey bana ebru gibi görünmeye başladı son zamanlarda. :)

    YanıtlaSil
  3. tahinli pekmezli krep? ilk defaduyuyorum ama enteresan denemem lazim gayet mantikli ve lezzetli gorunuyor, ustelik dediginiz gibi kolay:) ellerinize saglik!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eda, denedikten sonra yorumunu paylaşırsan sevinirim

      Sevgilerimle:)

      Sil
  4. oooh ne güzel gözüküyor, ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir gün birlikte yemek nasip olur inşallah diyorum:)

      Sil
    2. inş canım:)

      Sil
  5. Merhaba canımm,çok teşekkürler güzel tarifin için ellerine sağlıkk :)
    Tarif vermek büyük bir yetenek istiyor canım haklısın,ben hiç tarif vermeyi beceremem,o yüzden doğaçlama takılıyorum :)
    Senin tarif verme stilinde güzel,sevdim,her zaman beklerim güzel tariflerini,,,,
    Bu güzelliğin şimdi burda http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2013/03/muzlu-krep.html yayında,selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çok sık olmasa da arada bir uğrarım:)

      Sil
  6. eşim da bana bunu soyluyor canım uzun zamandır krep yamıyorsun:)ellerınıze sağlık cok güzel gorunuyor

    YanıtlaSil
  7. Ben oldukça iyi anlattığını düşünüyorum ve tarifinide çok güzel buldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizem, bu konu yıllardır dert olmuştur bana. Hazırlayıp vermek tarif vermekten daha kolay:)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. yapması kolay yemesi lezzetli bence de bir dene sen

      Sil