16 Mart 2013 Cumartesi

Yağmura İnat...

Neden yağmura inat?
Çünkü hafta içinden plan yapmış pazar günü sevgili ile birlikte ada kaçamağı yapmayı planlamıştık.
Bugün dışarıda fena bir soğuk vardı.
Soğuğa yağmur eşlik ediyordu.
Hava durumuna baktım yarında aynı hava şartlarının bizi beklemekte olduğunu gördüm.
Umarım eskiden olduğu gibi meteoroloji uzmanları yine yanılır...
Sevgiliyi ikna edebilirsem yağmura inat gezeceğim inşallah:) 

 Hafta ortası sevdiğim iki arkadaşımla birlikte çok keyifli muhabbetler eşliğinde kahvaltı yaptık.
Allah tekrarını nasip etsin....

Bugün yeni doğan bebek çekimi yaptım.Fotoğraflar gerçekten nefis oldu.50mm ile çektiğimden yüz dışındaki  bölgeler flu olduğu için bu fotoğraf net değil -büyük fotoğraftan kırptım- ailenin isteği üzerine fotoğrafları nette paylaşamıyorum.Bir kaç ay geçsin inşallah ondan sonra paylaşıp paylaşmama konusuna yeniden bakacağız:))
Ben çekim sırasında yine çok eğlendim.Bebeğimizi bir hayli yorduk.Gitarlar, kemanlar, farklı tarzda örülmüş bahçıvan pantolonları ile kompozisyonlar hazırladık.


Bunların dışında bu hafta fotoğraf çekemediğim ve photoshop programındaki bazı sorunlar sebebiyle düzenleme yapamadığım için Kore dizisi izledim.

So Ji Sub kardeşimizi ilk kez I'm sorry I love you  dizisinde izledim.Duygusal anıma mı denk geldi bilemiyorum hemen hemen her bölümde bu adamı görür görmez gözlerim dolmaya başlıyordu.
Çok hüzünlü, insanın içini burkan bir hikayesi vardı.

Ben ki herhangi bir diziye 15-20 dakika zor dayanırdım ama bu diziyi izlerken kahvaltı yapmayı bile unuttum.Aslında diyet yerine film mi izlesem:)

Haftanın her günü bir programı olan ben hiç bir şey yapmadan evde zaman geçirir oldum.
Kendime gelmem gerekiyor bu kadar evde olmak benim bünyeye ağır gelir:))

Cümleten güzel sohbetlerin edildiği, sevgi ve saygının sağanak olup evinize yağacağı bir pazar günü diliyorum...

Umarım yağmur durur, sevgili ikna olur bende ada kaçamağı yaparım:)



5 yorum:

  1. Bayılıyorum senin kahvaltılarına,fotolarına,doğallığına:)

    YanıtlaSil
  2. insallah tabii en zor is onlari ikna etmekte ;)

    YanıtlaSil
  3. CANIM HAYIRLI SABAHLAR
    DİLERİM HER ŞEY GÖNLÜNCE OLUR DİYECEĞİM AMA
    HAVA PEK ADA HAVASI DEĞİL
    BEN SABAH EYÜPDEN DÖNERKEN KAR YAĞIYORDU
    BU ARADA DİYET YERİNE DİZİİZLEMEK TUTARSA HEMEN BANADA HABER VER
    CANIM HER ŞŞEY GÖNLÜNCE OLSUN

    YanıtlaSil
  4. Dizi izleyerek kilo vermek gerçek olsa keşke!

    Ada fotoğraflarını merak ediyorum.. Ama hava soğuktu.

    YanıtlaSil
  5. O dizinin postuna yaptıgın yorumu twitterda da paylaştım herkes görsün istedim ve çok mutlu oldum. türk versiyonu çekiliyor belki duymuşsundur :/

    Güney kore dizileriçok içten geliyor herşeyden önce. o yuzden ara ara izlemeni öneririm :) ama çok kaptırma yemekten içmekten kesilme :D

    bu arada sen zaten çok geziyon bırak yağsın yağmur azcık dinlen :)))

    YanıtlaSil