8 Mart 2013 Cuma

Misafir Mi Geliyor?

Eskiden mutfaktan kek çörek kokusu eksik olmazdı.Sürekli misafirim gelirdi gelmese de kendimiz için gördüklerimi dener yapardım.Sonra her şey değişti.
İnsan bünyesinin belli bir kapasitesi var.... her şeyi yapabilir ama hepsinden bir parça yapacak kadar gücü vardır diye inanıyorum.
Her işi dört dörtlük yapanların ellerinden öpesim gelir...
Çünkü bu tür insanlar bir elin parmakları kadar sayılıdır.
O parmaklardan biri olmadığımı üzülerek kabul ediyorum:)
Belkide kişi kendisi gibi bilir hükmüyle hareket edip herkesi kendim gibi görüyor olabilirim.
Yani sokaklar beni çağırmaya başladığından beri bizim evden kek, börek çörek kokuları kayboldu.

 Emin, biraz evvel dışarıdan geldiğinde selam verdikten sonra hemen "misafir mi geliyor?" diye sordu
Hayır cevabıyla birlikte gözlerinin içi güldü
"o zaman ben bunları hemen yemeye başlayabilirim" diye keki yemekle başladı:)
Şu hayatta bir türlü başaramadığım şeylerin ilk sırasında kek yapmak yer alır.
Bütün yolları denemişimdir
Püs noktalarına dikkat etmişimdir
ama sonuç her zaman hüsran olmuştur
Bu konudan daha öncede sanki bahsetmiştim:)
Hevesle denediğim bal kabaklı kekin tadı güzel ama içi pişmemiş
Nasıl pişsin ki? ben tepsiye koyduğumda da kalınlığı bu kadardı
hiç kabarmamış:)

Özlemişim bu kokuları...
Hazır evden dışarı çıkmamaya başlamışken özüme döneyim yavaş yavaş:)

Cumanız hayır, dualarınız kabul olsun...

10 yorum:

  1. CANIM SENİNDE CUMAN MUBAREK VE DUALARIN KABUL OLSUN
    SAKIN VAZGEÇME DENEMEYE DEVAM
    ALLAHA EMANET OL Bİ TANEM

    YanıtlaSil
  2. Ben de kek yaptığım zamanlarda pek kabarmazdı. O ölçü için bir tane kabartma tozu kullanıyordum. Sonra bir komşumdan iki tane kullandığını duydum. Gerçekten o zaman daha fazla kabarıyor. :)

    YanıtlaSil
  3. Kabarmayan kek çok sinir bozucu...

    Fotografla ilgili cevabın için çok teşekkürler.

    Bir de Canon EOS 60D + 18-135mm Lens benim için iyi bir başlangıç olur mu diye sorsam?

    Aslında mail adresimi vereyim belki oradan cevaplamak istersin: ttos2009@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasıl:)

      60D çok iyi bir makine canım
      E-mailde bahsettim:)

      Sil
  4. vakitlerimiz eskiki kadar genis deyil artik aksama kadar yetisicek onca is ardin ardina sirada bekliyor. ustelik yememek daha iyidir deyip kendi kendimizi avutuyoruz.ustelik gittikce mutfakta kayip edilen zamanlara acimaya basliyoruz...

    YanıtlaSil
  5. yalnız değilsin bende pek anlamam :) ama bazen öyle güzel yaparım ki :))
    ellerin dert görmesin e mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dua et sen arada birde olsa güzel yapıyormuşsun ben onu bile yapamıyorum:))

      Sil