2 Nisan 2013 Salı

Lale Zamanı

Her yer rengarenk insanın baktıkça içi açılıyor.
Lale fotoğrafları için Emirgan'ı seçecek dostlar acele etse iyi olur.Havaların sıcak gitmesi sebebiyle olsa gerek laleler bütün güzelliklerini sergilemeye başlamışlar.Haftaya bu güzellikleri bulmak zorlaşır diye düşünüyorum.Bu hafta gidemeyecek olanlar çok üzülmesin açmamış tomurcuk laleler azda olsa vardı.

Ben bugün çok fena bir grip haliyle sokaklara düştüğüm için çok fazla keyif alamadım maalesef.

Eğer Anadolu yakasından Emirgan'a benim gibi toplu taşıma ile gitmeyi düşünenler varsa kesinlikle İdo'nun seferlerini kullanıp İstinye üzerinden gitmelerini öneririm.
Giderken Üsküdar-Beşiktaş vapur seferlerini oradan da  Emirgan'a otobüsle geçtim.Hayatımın hatasını yaptım!Vapur iyi hoş güzel ama Beşiktaş-Emirgan arasında   yoğun trafik sebebiyle kağnı hızıyla ilerledik...
Dönerken Salih ile buluşup beraber dönecektik güya.Baktım trafik yoğun yazık o trafiğe girmesin diye İstinye'ye kadar yürüdüm.İdo seferlerini kullandım. 20 dakika da Kadıköy'e ulaştım.Oradan da aktarma yaparak Bostancı'ya geçtim.Bundan sonra İdo candır diyorum:))

Gecenin bu vakti daha fazla başınızı ağrıtmadan susayım sözü fotoğraflara bırakayım.Başta da dediğim gibi fotoğraf çekecek havamda değildim bir iki tanesi dışında fotoğraflar içime sinmedi.












1 yorum:

  1. CANIM RESİMLERİNE BAYILDIM
    SENLE ARAMIZDAKİ FARKIDA GÖRMÜŞ OLDUM
    BEN OLSAM NERDE BOL LALE VAR LAP LAP ÇEKERDİM
    AMA SENİN GÖZÜNDEN GÖRMEK ÇOK GÜZEL
    ÇOĞUN İÇİNDE TEK
    ÖĞRENECEĞİM ÖĞRENECEĞİM BİRAZ VAKİT ALICAK AMA
    ŞAHANE RESİMLER
    CANIM BENİM GEÇMİŞ OLSUN
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil