9 Nisan 2013 Salı

"Uyan Saki; Lale Devrindeyiz!..."



“ Lale ile acı gerçekler mutlu düşlere, paslı demirler parlak gümüşlere, yavuz bakışlar tatlı gülüşlere döner birden; lale ile uğruna can verilecek bir sevgili yaşar içimde. Lale, bağıma taç ve ben ona muhtaç.

Kapa gözlerini ve dinle saki, bir İstanbul lalesinin çığlıklarını duyuyor musun?!... İstanbul’a çıkmayan bir lale yolu, laleye çıkmayan bir İstanbul kadar kayıptır, yitiktir. Rüzgarları toplayan hüzünler, aşklar yoksa İstanbul bahçelerinde ve bir kabir başında ışıklar yas tutar gibi laleler ağlar seher vakitlerinde. Uyan saki; lale devrindeyiz!...”

Bizim için yarın lale vaktidir.
İnşallah yine her zamanki üçlü küçük grubumuzla Emirgan da buluşup bol muhabbetli keyifli zamanları yudumlayacağız.

Meteoroloji uzmanları bu sefer tahminleriniz doğru çıkması için duacınızım bilesiniz:)


8 yorum:

  1. Ben de orada olabilirim.En güzel lale fotoğraflarını paylaşmak dileğiyle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karşılaşmayı umut etmiştim hatta size mesaj yazacaktım haberleşelim diye ama sanırım ben yine düşünceden ibaret bıraktım bu isteği:(

      Sil
  2. Fotoya bayıldımmmmmmm. Şahane bir çekimmmm.Çok beğendim. Sevgiler Ays'm GEZGİNAY'ım

    YanıtlaSil
  3. emirgan laleler evet buluşmak için ne güzel bir mekan.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep mekan güzelde biz fotoğrafçılar vizörden ibaret görüyoruz maalesef:)

      Sil
  4. Ne güzel lalae gibi bir degeri ana yurdunda tekrar görmek.Hollanda da gördüm ama İstanbul da nasip olmadı inşallah görmek isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hep Hollanda'da görmeyi istemişimdir.
      Şu uçak olayını çözersem gideceğim inşallah:)

      Mevla en yakın zamanda gelip görmenizi nasip etsin:)

      Sil