12 Nisan 2013 Cuma

Fotoğraf Fuarı ve Laleler

Yoğun geçen iki günün ardından bugün evde tembellik ederek günü geçiriyorum.

Çarşamba günü daha öncede bahsettiğim gibi sevgili arkadaşım Mine ve kardeşim Cumhur ile Emirgan korusuna gittik.Cumhur geziden grupta da bahsetmiş Sadullah abi de geziye katıldı.Bir kez daha gördüm ki beraber olduğunuz arkadaşlarınız çok önemli. Sadullah abi fotoğrafçılık konusunda sağlam bilgilere sahip ve sahip olduğu bilgileri paylaşmayı seven bir abimiz...
Cumhur Nikon kullandığı için birbirimizin elindeki ekipmanları ortak kullanabiliyoruz.Sağ olsun bu gezimizde elindeki kıymetli objektifi kullanarak çok iyi kareler çekmeme vesile oldu.
O kareleri lale zamanı geçtikten sonra paylaşacağım inşallah:)


 Bu fotoğraf Cumhur'dan aldığım 105 mm objektifle çekildi. Objektife hayran kaldım.Elimdeki ekipmanları satar satmaz inşallah bir tane bu objektiften edineceğim...


Sevgili kardeşim Cumhur.... Hangi şartlarda fotoğraf çektiğimize iyi bir örnek:)
Yerler ıslak, çamur demiyoruz bazen iyi bir kare yakalayabilmek için üstümüz başımız rezil olabiliyor ama olsun bu işin güzelliği de orada gizli zaten:)

 Dün sabahtan fotoğraf fuarına gittik. Bir arkadaşıma fuara gideceğim arkadaşlarımdan sevgilisiyle buluşmaya gidecek ergenler gibi heyecanlıyım diye bahsetmiştim:)

Dün kimlerle buluştum hemen bahsedeyim...

Sevgili Seyhan ve Pembe Deniz arkadaşlarımla tanıştım:)

Seyhan'ın fotoğraflarını gördüğüm halde fuar alanında bana bakıp gülümseyen kıza "Seyhaaan!" diye gülümseyerek sarılmak üzereyken son anda Seyhan olmadığını anladım:)
Duruma her ikimizde güldük.
Bir kaç adım ilerledikten sonra Seyhan ve Pembe Deniz arkadaşımızı aynı anda gördüm.
Ayak üstü tanışıp sarıldıktan sonra fuar alanına geçtik...

Fotoğraf tutkunlarının aklını başından alacak kadar güzel bir fuar.Daha önceki yıllarda gittiğimizde bu kadar çok firma yoktu.Bu sefer firmalar fuara çok iyi hazırlanmışlar.
Özellikle bir çok makine ve objektifi test etme imkanı sunmuş olmaları çok iyiydi.
Bir diğer iyi de Serhan Serter'in düğün fotoğrafçılığı semineriydi.
Ücretsiz olarak verilen seminer daha çok tanıtım amaçlı olsa da seminer süresince Serhan'ın bilgilerini paylaşması "iyi ki geldik" demenize sebep oluyordu.
Hangi ışıkları ve nasıl kullandığını,
Markalaşma için hangi yolları takip etmek gerektiğini
Daha iyiye ulaşmak için hangi kaynakları incelemeniz gerektiği gibi faydalı bilgiler paylaşıldı.
Normalde 1 saat sürmesi planlanan seminer 2 saate yakın sürdü.
Ben kendi adıma faydalandım...
Fuara gidecek olan arkadaşlarında zaman ayırıp seminere en azından kısa süreliğine de olsa uğramasını tavsiye ederim.
Hele imkanlarınız el veriyorsa seminerlerine katılıp, eğitim videolarının olduğu cdleri almanızı da tavsiye ederim.
Ayrıca bir çok albüm firmasına aynı anda ulaşıyor olmak benim bu fuara gitmemdeki 1. nedendi
Albüm dünyasındaki yenilikleri merak ediyordum. Fiyatlar biraz artmakla birlikte yeni ve farklı albüm tasarımlarına hayran kaldım.Her geçen gün kendini geliştiren, yenileyen bir dünya bu.
Geçen yıllarda bebek albümleri çeşidi daha fazlaydı ama bu yıl o kadar çok çeşit göremedim maalesef.
Bence fuarın tek eksiği buydu.

Seyhan ile fuar girişinde ayrıldık çıkışta da maalesef göremedim ama konuştuk daha uzun muhabbet edip fotoğraf çekebileceğimiz bir gezide yeniden bir araya geleceğiz inşallah.

Pembe Deniz ile fuarı birlikte gezdik. Reyhan ile de yeniden görüşeceğiz inşallah:)

Böyle yoğun ve koşturmalı geçen iki günün ardından evde tembellik etmek hakkım herhalde:)


9 yorum:

  1. Süper süper :)

    YanıtlaSil
  2. O sarı lale yok mu... :) Bu hafta sonu da ben lalelerin peşine düşeceğim Emirgan'da.Umarım çooook kalabalık olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda kesinlikle kalabalık olacaktır:)
      Alan çok büyük olduğu için o kalabalık bence fazla rahatsız etmez
      İnşallah çok güzel bir gün geçirirsiniz:)

      Sil
  3. Hay MaşAllah ne çok şey yapmışsın :)
    Senin hayran kaldığın objektifi ben görsem şıp diye bayılırım herhal:)
    Laleler de,resimler de çok güzeller..
    Yeni arkadaşlarla tanışman da çok güzel tabi:)
    O Seyhan sandığın arkadaşla tanışmak da öyle bence,ikiniz hatta üçünüz için de hoş bir anı olmuş:)
    Mutlu haftasonları diliyorum canım..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Zeliha'm fiyatını sordum canon biraz daha uygun ama nikon sağ olsun yine pahalı
      Cumhur 2. elini 2 bine yakın bir fiyata almış.
      Verdiğin paranın hakkını veren bir objektif ama
      Hem portre hemde makro da çok iyi iş çıkarıyor
      İsteyin vereyim buyuran Mevlamızdan isteyelim ikimiz içinde:))

      Sil
  4. Benim Damat ile kızım da foto çekme hastası..Ama güzel bir hobi.. Yüreğinize sağlık.İyi hafta sonları Ays'm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşallah ben evli kızın olacağını hiç tahmin etmemiştim ablacım:)
      Allah bağışlasın.
      Fotoğraf kesinlikle çok güzel bir hobi:)

      Sil
  5. ayşegül ben çok sevdim seni.
    tüm samimiyetimle söylüyorum.
    bana bu fuarı hbr verdiğin için de çok teşekkür ederim.
    muhakkak ama muhakkak beni kuzguncuğa götürüyorsun yoksa arar uzun uzun uzun konuşur başını şişiririm :)

    YanıtlaSil