18 Nisan 2013 Perşembe

Üsküdar Sokakları

Dün bir röportajın fotoğraflarını çekmek için Üsküdar'ın daha önce hiç gitmediğim sokaklarına gittim.
Biraz erken gittiğim için sokaklarda dolaştım fotoğraf çektim.
Bizim oralarda yaygın olarak kullanılan süpürgelerle kapısının önünü süpüren ablaları görünce çocukluğuma gittim. İstanbul sürprizlerle dolu bir şehir. Hiç beklemediğiniz biranda ummadığınız görüntülerle sizi karşılayabiliyor.Dün karşılaştığım manzaralar benim için özeldi...
Beraber olduğum insanlar özeldi...
Geçmişe gittiğim
Dünü ve bugünü sorguladığım,
Yeni farkındalıklar kazandığım,
Eksiklerimi gördüğüm,
Karma karışık düşüncelerimin yerlerine oturduğu,
Farklı ve güzel bir gündü.

Bu sokağa en yakın zamanda tekrar gideceğim ve daha detaylı fotoğraf çekip o vakit uzun uzun anlatacağım inşallah.

Sözü fotoğraflara bırakıyorum:)








6 yorum:

  1. O sokaklarda kaybolmak istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  2. O sokaklarda kaybolmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Dünyanın en güzel şehridir İstanbul.Her köşesi ayrı güzel,çok hoş fotoğraf kareleri emeğine sağlık arkadaşım izlerken büyük keyif aldım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. CANIM OBJEKTİFİNE SAĞLIK
    NE GÜZEL RESİMLER YİNE
    ÇOK GIPTA EDİYORUM SANA
    HAYIRLI GÜNLER CANIM

    YanıtlaSil
  5. ooo detay alabilcez mii ;)

    YanıtlaSil
  6. Ne harika bir sokak.. Eskinin sıcaklığı var...
    Daha ayrıntılı fotoları bekliyorum..

    YanıtlaSil