13 Nisan 2013 Cumartesi

Bir Günde Bir Çok Yer Gezme Hali

 Bugün fotoğraf çekim günüydü.
Gittim fotoğrafımı çektim.
Üzerine keyif yapıp en kuytu köşeye gidip sevgili Zeliha'nın hediye ettiği sonsuzluk yolculuğu kitabının sayfaları arasında kayboldum.Başlangıcı bildiğimiz şeyler ama diğer bölümlere geçtikçe kendinizi ve hayatınızı sürekli sorgulatan mükemmel bir kitap.
Devamını merak ediyorum inşallah yarından sonra daha fazla okumaya zaman ayıracağım.








 Otağtepe den sonra Hidiv kasrına uğramak bende alışkanlık yaptı. Otoparkta yer yoktu beklemek zorunda kaldım. Yoğunluğu varın siz hesap edin:)


 Lale sezonunu ben kapattım da laleler kapatmıyor ne yapayım:)

 Gökyüzünde ki muhteşem kızıllığı gördüğümde ben çoktan otobana girmiştim.Yoksa doğru soluğu otağtepe de alırdım yeniden. TEM inanılmaz yoğundu gün batımına yetişemeyeceğim diye umudumu kesmişken birden trafik açıldı ve ben Bostancı'da günbatımını yakaladım.
Bizim sahilden çok daha güzel günbatımı kareleri yakalanıyor ama maalesef sahilde aylardır devam eden çalışmalar sebebiyle denizin önünde tel örgüler var, fotoğraf çekmenin anlamı yok..Bu yüzden Küçükyalı'ya arabayı park edip Bostancı'ya kadar yürüdüm ama değdi.

Yarın benim sabah ve öğleden sonra işlerim var evde olmayacağım.
Ev halkınında kendilerine göre planları varmış biz yarın ailece ayrı tellerden çalacağız:)

Cümleten keyifli ve mutlu bir pazar geçirmek dileğiyle...

8 yorum:

  1. Bir yanda İstanbul, diğer yanda Muhammet Bozdağ.
    Maşallah ne kadar bereketli bir günmüş, fotoğraflar öyle güzel ki rengarenk :) Maşallah.

    YanıtlaSil
  2. YİNE ,YENİ,YENİDEN
    BİRBİRİNDEN GÜZEL RESİMLER
    BAYILIYORUM SANA HAYATIM
    GÖREN GÖZLERİNE SAĞLIK
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
  3. Nasıl hasretim bir bilsen Ayşegül...
    Fotoğraf çekmenin son damlasına kadar zevkini yaşamaya...
    Makinemi kapıp, rüzgar nereye eserse, orada makinemle kaybolmaya....
    Sen ve senin gibi güzel dostlardan bu özlemimi gideriyorum uzun süredir.
    Emeğine sağlık her bir kare için canısı...
    Sevgi ve muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
  4. Fotoğrafların yine büyüleyici Ayşegülcüğüm..Hele o gün batımları..SAnki İstanbul değil,ıssız ada gibi.Yani o hissi verdi bana,huzur dolu..Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. oooooo o sondan 2. ci fotoğraf muhteşeeeeem...kesinlikle değmiş..elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Muhammed BOZDAĞ ' ın Sonsuzluk Yolculuğu kitabı kesinlikle çok güzeldir.Hayatınızda düşüncerlerinizde farklı farklı kapılar açar.Muhammed BOZDAĞ' ın Ruhsa zeka,Duygusal zeka kitaplarıda vardır.Kesinlikle onları da okumanızı şiddetle tavsiye ederim.Onlar bir basamak daha yukardadır ve başucu kitabı yaparsınız.Selamlar....

    YanıtlaSil
  7. Muhteşem görselliklere bayıldın. Ne yalan söyliyim ne yazdığına bakamadım bilem acaip güzel fotolar, ve oynama tekniğimi desem su mu yansıtmış öyle acaip hoş..Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel resimler ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil