5 Nisan 2013 Cuma

Büyükada Kaçamağı

Dün gece estiler bana adaya gitmeliyim diye karar verdim.Melike'ye mesaj gönderdim adaya kaçacağımı bir planı yoksa -bu hafta izindeydi- beraber gitmeyi istediğimi ilettim. Cevap "bisiklete binelim" şeklinde oldu:) 


Sabah saat 8 de geldi Melike.İndik sahile adalara karşı kahvaltımızı yaptık. 9.30 da ada yolculuğumuz başladı.Adaya gider gitmez bisiklet sürme konusunda uzman biriymişim gibi  bisiklet kiralayan dükkanlardan birinde soluğu aldık.İşte o andan sonrası tam bir komedi... Ömrü hayatında bir iki yıl önce yine ada ziyaretinde çocuklara kiraladığımız bisikleti kısa bir süreliğine dengede tutmaya çalışmanın dışında bisiklete binmemiş biri olarak halim çok komikti. Başlarda Melike bisiklet sürerken ben bisikleti yanımda sürüklüyordum:)
Yokuş aşağı dengede durmayı başarmanın sevincini yaşarken durmam gerektiğinde bisikletlerde de fren olabileceğini pedallar ayaklarımın canına okuduğunda öğrendim:) Düşe kalka elhamdulillah bisiklet sürmeyi öğrendim. Benim faytonculardan korktuğum kadar herhalde onlarda beni görünce korkmuştur:) 

Melike'nin arkamdan "süpersin çok güzel öğrendin" diye seslenmesiyle ben bayır aşağı giderken buldum kendimi.Bisiklet bir tarafta ben bir tarafta uzunca bir süre gülmekten kalkamadım.Melike zaten bütün gün bol bol güldü sayemde.Çok şükür tanıdık biri yoktu adada da rezil olmadım:)))
Yıllardır bodrumda kullanılmayı bekleyen bisiklete bakım yaptırıp sabah ve akşamları spor için kullanmaya niyetlendim. Ya nasip.

Adanın en güzel manzarasının olduğu tepede mola verdik.Saatlerce papatyalar arasında uzun uzun her telden muhabbet ettik. O kadar ağırlığını taşıdım bari işe yarasın diyerek makineyi çantadan çıkarıp bir kaç fotoğraf çektik.Kendime hayret ettim ben adaya gideceğim ve bir kaç fotoğrafla döneceğim! 
Ah şu bisiklet öğrenme hevesi sebebimdir:)

Muhabbet ettiğimiz tepenin dışında makineyi neredeyse çantadan hiç çıkarmadığım için adaya ait bir iki makro çekimden başka elimde bir şey yok...

 Saat 15'i gösterirken dönüş yolunda geçtik.

 Bostancı'dan sonra bizim sahildeki restoranlardan birine attık kendimizi. Restoranın adını hatırlamıyorum ama yemekler lezzetliydi.

 Günü kahve ile sonlandırdık.Dolu dolu çok eğlendiğimiz bir günü geride bıraktık.
Allah tekrarını nasip etsin sık sık:)

Hafta sonunuz huzurlu sağlıklı geçsin inşallah.




5 yorum:

  1. Bisiklet macerası fena olmuş ama ahh o papatyalar :) Nasıl imrenilesi bir şehir de yaşıyorsunuz öyle, maşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin hanım, dün eve dönerken baktım uzaktan "bu şehir büyüleyici bir güzelliğe sahip" dedim arkadaşım.
      Şanslıyım:)

      Sil
  2. Kıskandım doğru su
    Bisiklet sürmesini ogrenmeni
    En cok istedigim şeydir
    Neyse 3 tekerlekli varsa bende ondan kiralarim
    Her gunun böyle güzel olsun inşallah
    Hayırlı sabahlar bi tanem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sengül ablam dün aynen bende sen gibi dedim başta
      Üç tekerlekli almayı düşündüm ama onların arkasında kocaman bir sepet vardı yük taşımak için:)
      Şimdi bol bol bu sevdayı da yaşamaya niyetliyim inşallah:)

      Sil
  3. Vuuu :))
    Ada hee, bende bi merhaba diyeceğim inş :))
    Az fotoğraf çekmişsinnn, bisiklet sürmesi bi harika hele yokus asagı :)
    Ah o manzara yok mu :(
    Keyifli günler canım

    YanıtlaSil