7 Nisan 2013 Pazar

Pazar Keyfi

Dün gece son anda  mutfağa gitmekten vazgeçerim diye kendimden korkmuştum:)
Korktuğum olmadı...
Yatmadan önce krokan yaptım kek için.
Poğaça ve domatesli ekmek hamurunu yoğurdum.
Sabah kabından taşmak üzere  bir hamurla karşılaşmak güzeldi.
Krokanlı ve karamelli kek bana göre güzel oldu
Ahali beğenmedi.
Domatesli ekmek lezzetliydi.
Ben labne peynir kullanmıştım normal peynir kullansam çok daha güzel olurdu diye düşünüyorum.


Çileklerin üzerindeki çikolata bir türlü donmadı. Masada tek tek herkesin üzerine bulaştı.Ahali gidip yeniden giyinmek zorunda kaldı.Bir daha yapmam zaten çikolata sevmiyorum bizimkilerde yemese de olur:)

Güne böyle güzel bir başlangıç yaptık.
Ev halkı bugün dışarıya çıkmak istemiyor.
Bize dokunma sen ne yapmak istiyorsan buyur yap, diyorlar
Eyvallah, seve seve gönlüme göre bir program yapar eğlenirim ben:))

Dün yapmak istediğim ama havanın kapalı olmasından dolayı yapamadığım planımı bu güzel havada yapmaya  niyetliyim inşallah.

Güzel ve mutlu bir gün dileğiyle....

9 yorum:

  1. bizim burda güzel değil hava yeaa :)
    lahvaltı şahane!!
    her konuda harikayım diyorsun çatlatıyorsun!
    maşallah diyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim burada da öğleden sonra hava bozdu ve hala düzelmedi:)

      Harika olmak ve ben? ayda yılda bir araya geliyoruz:)

      Sil
  2. özellikle ekmeğe ba-yıl-dımmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iştah açıcı görünüyor ama benden başka yiyen olmadı:)

      Sil
  3. harika iştah açıcı ellerinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. MaşaAllah canım herşey çok güzel görünüyor.Ellerin dert görmesin aile fertleri de bence çok şanslılar böyle güzel bir sofra ile güne başlamak harika....İnşAllah günün güzel geçmiştir.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur, hala dışarı çıkamadım yinede evde olmakta güzel vakit geçirmek için yetiyor

      Sevgilerimle...

      Sil
  5. maşallah maşallah.
    domatesli ekmek.
    çilek çikolata deniycam.
    :)

    YanıtlaSil