2 Nisan 2013 Salı

Photodigital Fuarı ve Facebook Hakkında Genel Bir Açıklama:)


Seyhan'ın yorumundan sonra genel bir cevap vereyim istedim:)

Fuar 11-14 nisan tarihleri arasında İstanbul fuar merkezinde salon 1 de yer alacak.
Fotoğrafa ilgi duyanların,
Yeni ekipman almak isteyip de aklı karışık olanların,
Fotoğraf dünyasında ne gibi yenilikler var,
Albüm ve baskı konusunda bir çok firmaya aynı anda ulaşıp araştırma yapmak isteyenlerin bu fuarı kaçırmamasını öneririm.
Daha önceki yıllarda giriş yanlış hatırlamıyorsam 10 liraydı diye hatırlıyorum.

Facebook konusuna gelince bir çok arkadaşım kendilerini sildiğimi düşünmüş:)
Hiç kimseyi silmedim sadece hesabımı dondurdum bir süreliğine.
Amacım yapmam gereken işlerle ilgilenmekti ama hiç bir faydası olmadı ben yine aynı ruhsuzlukla hayatı yaşadım:)
Böyle facebook dünyasından uzak kalmanın çokta kötü bir şey olmadığına hatta çok iyi bir şey olduğuna inanmaya başladığım için büyük olasılıkla bir daha hesabımı aktif etmemeyi düşünüyorum yine de nasip.
Sadece fotoğrafçı arkadaşlarımın fotoğraflarını incelemek ve kendi sayfamı güncelleyebilmek adına aldığım hesabımı kullanıyorum şuan.
Allah hakkımızda hayırlı olanı nasip etsin:)

Dışarıda mis gibi bir hava var.
İstanbul beni çağırır sokaklarına
Bugün karagözlü yarim ile hasret giderme günüm:)

Sağlıkla kalınız



5 yorum:

  1. beni artık sevmiyorsun da sildin sandım :)
    teşekkür ederim yanıt için ^_^

    YanıtlaSil
  2. Olur mu ya ben seni çok seviyorum:)

    Seyhan aynı güne denk gelirsek giriş biletlerini ben ayarlarım sana ve yanında gelecek 3-4 arkadaşına:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy seni de görebilecek miyim yani??
      bir arkadaşım olacak yanımda ona da şimdi mail atıyordum perşembe ya da cumartesi olsun diye diğer günler uymuyor bana. sen ne zmn gideceksin?

      Sil
    2. Sana mail attım ;)

      Sil