16 Nisan 2013 Salı

Moral Kahvaltısı....

Dün çok sevdiğimiz bir arkadaşımız için 4 arkadaş moral kahvaltısında Dilruba restoranında buluştuk.
Saat 14'e kadar kahvaltı faslımız devam etti.
Kahvaltı sonrası Fethipaşa korusunda fotoğraf çekip yürüyüş yaptık.
Çok güzel zaman geçirdik.
Saat 16 gibi iki arkadaş ayrıldık Üsküdar sahilinde kahve içtik.
Tam kahvemizi içerken çalan telefonla birlikte başka bir arkadaşımın bir gün önceden iş çıkışı bana uğrayacağını söylediğini hatırladım:)
Aceleyle kahvemizi içip doğru yollara düştük.
Bekletmeyi hiç sevmeme rağmen diğer arkadaşımı 5-10 dakika beklettim. 
Eve gitmek yerine birlikte sahile indik.
Burada da çay faslına devam ettim...
Dün kahvaltıya gitmeden önce sevgili işe gitmediği için onunla da evde kahvaltı yapmıştım:))
Kısaca dün sabah uyanır uyanmaz yemek yemeğe başlamış akşamın karanlığı çökene kadarda yemeye devam etmiştim:))

Arkadaşımla sahilde ayrıldık ve ben yağan yağmura aldırmadan sahilde fotoğraf çekimine devam ettim...
Çekimi bitirip sevgiliyi aradığımda "nihayet evin yolunu bulabildin mi?" diye sordu:)
Bizim sahildeyim -sanki sahilin tapusu üzerime kayıtlı gibi sahipleniyorum- bir kaç dakika sonra evde olurum dedim ama sevgili evde yoktu.Bu hafta onun şehir dışından fuar sebebiyle çok fazla misafiri geldiği için her akşam yemekteydi. 

Sözü burada keseyim "anne ödevim var" diye başımda bekleyen velete bilgisayarı devredeyim.
Teknolojiden uzakta modemden kaynaklanan bir sorun sebebiyle tek bilgisayarla nete bağlanabiliyoruz maalesef....

Sözü fotoğraflara bırakıyorum...














7 yorum:

  1. Dirubaya da ne zamandır gitmemeiştim gidesim geldi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuan tam erguvan mevsimi ve her yerde mor güzellik karşılıyor seni
      bence gidilesi bir yer:)

      Sil
  2. Pembe çiçekler harika. Maşaallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahildeki peyzaja ait bir çiçek
      Bu sene çiçeklerin olduğu bölümü beğendim:)

      Sil
  3. Canım yone mest ettin benı
    Ne güzel resimler
    Hepsi birbırınden güzel
    Gelince beraber kahvaltı yapacağız haberin olsun bi tanem
    Hayırlı sabahlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ablacım hayırlısıyla dönün yaparız:))

      Sil
  4. keyfinize bereket :)
    ben de programlarımı yemeğe göre yapanlardanım :)
    kahvaltı zamanı buraya, öğlene bununla, en iyisi onlarla da çay içeyim, diye gider :)

    YanıtlaSil