8 Eylül 2012 Cumartesi

Hayata Dair

Uzun zamandır internet bağlantısı ile ilgili sıkıntılar yaşıyorduk
Çoğu zaman bir şey paylaşmak işkence halini alıyordu
Daha çok face. sayfasında paylaşımda bulunuyordum
Tabi böyle olunca orada paylaşımda bulunmak alışkanlık yaptı
İnternet bağlantısındaki sorun bilgisayardan kaynaklıydı
Yeni bir bilgisayar almak gerekiyordu ama evde  zaten 2 tane var olan bilgisayar sebebiyle 3. bir bilgisayarı israf olarak görüyordum.
Sonunda bilgisayarlardan birini takasa verip yeniledik.
Dün akşam diğer bilgisayarımdan fotoğraf dosyalarını harici hard diske aktarmaya çalışırken fark ettim ki bilgisayarda 1 GB bile boş yer bırakmamışım:)
Harici hard diskler fotoğraf dosyalarını almakta zorlandı.
Şimdi çocukların okula başlamasını bekliyorum.
Bütün gün sürecek dosya ayıklama işiyle uğraşacağım günlerce...
Netlik, hatalı kadrajlama gibi sorunları olan fotoğraflar elenecek....
Tek tek klasörler açılıp fotoğraflar aynı dosya içerisinde kaydedilecek...
En kötüsü de benim bunları yapmaya hiç istek duymuyor oluşum
Bir yerden başlayınca sonu gelecek biliyorum
ama sanki üzerime ölü toprağı atılmış gibi evden dışarı zor çıkar oldum
Bu hafta zorunlu olarak dışarı çıktıklarımı saymazsak sadece çarşamba günü belki açılırım diye Mine ve Cumhur'un haber verdiği Okay Temiz ritm atölyesine gittim.
Güzeldi http://www.facebook.com/video/video.php?v=10151055870208668&oid=178224655621986 arkadaşların paylaştığı bir videonun linki...

Umarım yarın arkadaşlarla gideceğimiz heybeli ada kaçamağı beni yeniden hayata döndürür
Üzerimdeki bu ölü toprağıyla hayat hiç keyifli geçmiyor çünkü:))

En azından artık çocuklarla didişmeden, saatlerce ve hatta sabahlara kadar gönül huzuruyla nette kalıp fotoğrafa, bloğuma ve web. sitesine daha fazla zaman ayırabileceğim.

Bu bilgisayarı da fotoğrafla doldurmaya başladığım an yeni görsellerle ve gezi notlarıyla geleceğim inşallah:)



4 yorum:

  1. gel gel başımız üstünde yerin var ;)

    YanıtlaSil
  2. atolyeye bayıldım en az resim çekmek kadar keyifli..
    size kolay gelsin..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok keyifli.
      Teşekkür ederim Murat bey

      Sil