25 Eylül 2012 Salı

Kuzguncuk ve Çamlıca Sokakları

Bugün yine rutin üçlü buluşmalarımızdan birini gerçekleştirdik
İlk durağımız Kuzguncuk oldu. Klasik olarak yine ben, bizimkileri beklettim:) vallahi normalde randevularıma geç kalırım korkusuyla erken gider beklerim ama ne oluyorsa Cumhur işin içine girince garibim her defasında beni saatlerce bekliyor:) Beni aralarından çıkaracaklarmış! ne diyeyim haklılar:))
Ama ben bu sefer geceden haber etmiştim....Eşim bugün evdeydi ve benim öğleden önce buluşmaya katılmam imkansızdı...Mine ve Cumhur da Kuzguncukta sahil kenarında kahvaltı siparişlerini ben gitmeden vermişlerdi.Hiç affetmedim menemenin sonuna da olsa yetiştim:)) 


 Kuzguncuk bana her zaman çok huzurlu gelmiştir.Sokakları tarih kokuyor...Mahalle halkı samimi, içten insanlar..


 Bu papatyayı her kim düşünüp yapmışsa nefis bir şey olmuş.Çok beğendik....
 Cumhur, dakikalarca Mine'nin fotoğrafını çekmeye çalışırken ben merdivenlere çantamı koydum,sırtımı duvara yasladım, ayaklarımı uzattım bizimkileri seyrediyorum keyifle...Cumhur bir türlü istediği kareyi elde edemediği için isyanlarda bense oturduğum yerden hiiiç keyfimi bile bozmadan makineyi çantadan çıkardım bir iki kare çektim..Bizimkilere gösterdim.... Cumhur deli oldu:))) makinem iyiymiş! Kıskanç ne olacak:))
  Kuzguncuk gezimizi bu güzel kaldırım taşlarını çekerek bitirdim......

 Sonraaa ver elini Çamlıca tepesi.....
Çamlıca tepesinde çok fazla fotoğraf çekmedim.
Ben bugün daha çok bulduğum her yere oturarak zaman geçirdim desem yalan olmaz:)
Dün yeniden spora başlamıştım sanırım bugün onun acısı çıkıyor:)

Bu gülde Cumhur'un kompozisyonuydu ama çaldık:) 

 Günün en güzel saatlerinden birisi:) kahvenin insanı mest eden kokusuna dostların muhabbeti eşlik edince kahvenin tadı bir başka güzel oluyor....
Eğer Çamlıca'ya yolunuz düşerse Osmanlı kahvehanesi adındaki bölümde aşureyi tatmanızı tavsiye ederim. Mine ve ben aşurenin tadını çok beğendik....
 Bugünkü en sevdiğim karelerden birisi...


Bu hafta çok yoğun geçmekte...

Mevlam cümlemize sağlık, huzur ihsan eylesin...

14 yorum:

  1. Yine mesth oldum yine gönlümü çaldın be arkadaşım...Kahve ve aşurelerinizi hüplettiğiniz mekan tanıdık geldi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha kapısından girer girmez seni hatırladım:)
      Hatta oturduğumuz masaya dönüp baktım boştu oturalım istedim ama bizimkiler dışarıda oturmayı seçti:)

      Sil
  2. muhammetiniz bol olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. kuzguncuğu özlediğimi farkettim sonbaharda güzel olur gitmeli ;)

    YanıtlaSil
  4. sevdiğim yerlerden biridir Kuzguncuk..imrendim sizlere ve güzel karelerdi yine..

    YanıtlaSil
  5. yine çok güzel resimler hepsi birbirinden güzel

    Çamlıcada aşure yemek aklıma gelmezdi,

    dönünce deneyeceğim
    teşekkürler hayırlı sabahlar

    YanıtlaSil
  6. Merhaba resimleriniz çok güzel blogunuzda arkadaşlığınız ve desteğiniz için çok teşekkürler.Hoşçakalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim, hoş geldiniz aramıza:)

      Sil
  7. selamun aleykum
    çamlıcada kahve içtiğiniz mekan belediyeye mi ait?
    birkac sene önce ailemle gelmiştim istanbula, galiba aynı yerde biz de çay içtik
    istanbulu çok özlüyorum ama gelme imkanım yok, orada yaşamayı çok isterdim sağlıkla tabi..
    teşekkürler sevgiler
    Senem

    YanıtlaSil
  8. bu yaz gitmeliyim kuzguncuk'aa,sevgiler.

    YanıtlaSil