17 Eylül 2012 Pazartesi

Sebzeli Makarna/ Ortaya Karışık


Evde ekmek olmaz fırına gitmeye üşenilir hemen ocağa makarna konur
İçerisine evde bulunan her türlü malzeme ilave edilir,
Yoğurtlusu,
Kıymalısı,
Tereyağlısı,
Sebzelisi....
Tavuklusu...
Her çeşidi ayrı bir lezzet...

Bugün okuluna gidip de sınıfını kilitli bulan oğlum erken çıkıp eve gelince
Evde de ekmek olmayınca makarna yapalım, dedik
Şöyle bir düşündüm makarna benim en sevdiğim yemek çeşidi
Ve dışarıda hayat kurtarıyor
Et-tavuk-balık yemesem de olur
Zaten bir iki lokmadan sonra tıkanıyorum yiyemiyorum
Çok ünlü bir kafede arkadaşımın yediği salatanın içerisinde kocaman yeşil bir kurt gördüğüm günden beri dışarıda salatayı da doğru düzgün yiyemiyorum.
Yediğim zamanlarda da hep o yeşil kurt geliyor gözümün önüne:)
Bu durumda börek-çörekler ve makarna tercihim oluyor...
Evet, biliyorum yemek konusunda dışarıda arızalı bir tipe dönüşüp yanımdakileri çileden çıkarabiliyorum:)

Yanıma bir fincan sıcak çayı almış gelmiş bilgisayar başında çektiğim fotoğraflara kendimi kaptırmışken telefonum çalmaya başladı...
Arayan deli dolu arkadaşlarımdan birisi
Kısa bir sohbet sonrası Bülent Ersoy'un şarkısını dinlememi istedi
Yahu ben sevmem ki Bülent Ersoy'u
Bugüne kadar sadece Tarkan ile yaptıkları düeti severek dinlemişimdir oda Tarkan'ın hatrına:)
Yakın arkadaşlarım bu güzel şarkıyı nerede, ne zaman dinlerse dinlesin direk beni hatırlıyor bazende arayıp dinletiyorlardı.
Özellikle sahil şeridinde seyir halindeyken radyoda bu şarkı çalmaya başladığı zaman yüksek sesle dinlemişliğim çoktur
Allah için şarkı ve klip harikaydı
Her izlediğimde klipteki ışık ve renk tonlarına mest oluyorum
Tabi birde Tarkan'ın eşlik ettiği "ben kendimi bildim bileli hissetmedim ayrılık acısının böylesini" diye söylemeye başladığı dakikalara mest oluyordum...

Neyse sevgili arkadaşım önerdiğin şarkıyı dinledim
Ama Bülent Ersoy'u uzun bir süre daha sadece bu şarkısıyla seveceğim... :)

2 yorum: