13 Eylül 2012 Perşembe

Okay Temiz Ritm Atölyesi


Okay Temiz ritm atölyesine gittiğimizden geçen gün bahsetmiştim
Ama fotoğraf ekleyememiştim diye hatırlıyorum:)

Atölye Taksimin ara sokaklarından birinde yer alıyor.
İçeri girerken yoğun rutubet kokusu sizi sarıyor
Bir çok insan rutubet kokusundan rahatsızlık duysa da beni etkilemiyor
Okay bey çok doğal birisi
Rahat tavırları karşısında biranda kendinizi salıyorsunuz
Rahatlığı sizi aldatmasın eğitim konusunda oldukça disiplinli
Arkadaşlardan biri fırçayı yemişti oradan biliyoruz iş disiplinini:)
Eğlenceli bir atölye
Doğanın içerisinde var olan her şeyden ses çıkarmaya çalışmışlar
Gayette başarılı olmuşlar
Kek kalıpları, çaydanlıklar, kavanoz kapakları gibi aklınıza gelen her şeyin ritme katkısı var...
Ben özellikle su teknesinin -adı neydi bilmiyorum ben bu ismi verdim- sesine ve görüntüsüne hayran kaldım -görüntüyü netten izlemiştim-

 Atölye için karşıya geçerken öylesine çektiğim bir kareyi abartılı bir şekilde düzenledim.Aslında hiç tarzım değil... sevmiyorum... böyle abartılı gözümün içine sokulan müdahaleler beni her zaman rahatsız etmiştir.

 Atölyeye giden arkadaşlarımızın hatıra fotoğrafı:)


 Mesela yukarıda ki alet yunus veya balina -affınıza sığınıyorum hocam unuttum- sesinin birebir aynısını çıkarıyor.Ham maddesi iki kek kalıbı ve teller:)



 Atölyede benim en sevdiğim köşe....Arka fondaki kağıtlar Okay ustanın basında çıkan haberleri...
İşte bunu çalmak insanda stres falan bırakmıyor:)

Uyku fena halde üstüme üstüme gelirken bir iki fotoğraf daha düzenleyip kaçmalı...

Yeni başlayacak gün, sağlık ve mutluluk getirsin cümlemize....

Okay Temiz ritm grubunun bir videosu ile bitireyim....


6 yorum:

  1. HAYIRLI SABAHLAR
    RESİMLER HARİKA
    PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı günler:)

      Rica ederim
      Güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim

      Sil
  2. Resimlerin hepsi birbirinden güzel. Ama en çok gazete kağıtlarının duvar ahengini sevdim.

    Ellerine ve merceğine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o ahenge bittim
      Gerçekten çok farklı bir havası var

      Teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Fotoğraflar da, atölye de, video da enfes... Yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil