11 Eylül 2012 Salı

Ruha Şifa Bir Fotoğraf

Geçen hafta oğlumun üniversiteye kayıt  işlemleri için İzmit'e gittiğimizde ben çocukları kampüs girişinde bırakıp bu muhteşem yere kaçtım.
Niyetim akşam saatlerine kadar kalmak olsa da sağ olsun çocuklar sebebiyle en fazla 1 saat zamanı zor geçirdim...
Ama yeniden gideceğim ve hatta gittiğimde konaklayacağım inşallah.

Bana huzuru ve çocuksu mutlulukları yaşatan bu güzel yer Yuvacık Karaaslan tesisleri.
Suyun insanı sakinleştiren sesine ağaçların renkleri eşlik ediyor
Yemeklerini tatmak nasip olmadı dediğim gibi çocuklar işlerinin bittiğini kendilerini almamı istedikleri için sadece şu görülen salıncakta çevredeki garip bakışları umursamadan sallanmakla yetindim.
Gidenlere tavsiye ederim
Yaşınızı falan boş verin
Salıncağa binin bırakın kendinizi boşluğa
Ayaklarınızın altından akan dereyi seyretmek bile insanı mutlu etmek için yeterli bir sebep:)

Bu güzel yere ait fotoğrafların olduğu dosya harici hard diske aktarmışım
Tek kareyle idare ediyorum:)
Bugün inanılmaz bir yorgunluk var üzerimde kalkıp diski almaya bile üşeniyorum:)
Yorgunluğumun sebebi, sabahın kör saatinde kalkıp bir otel çekimi için Aksaray'a gitmiş olmamdır...

Yarın Allah nasip ederse akşam yemeğinde arkadaşlarımla Maslak'da buluşacağız.
Buluşma öncesi ben yine böyle yeşil, insanın içine huzur veren çok sevdiğim bir yere gidip akşama kadar sessizliğin içinde ruhumu ve bedenimi dinlendireceğim inşallah
Tabi yağmur yağmazsa:))

Huzurlu, sağlıklı, güzel günler diliyorum

6 yorum:

  1. ay burada ne güzel bir düğün çekimi oluuuuurrrr :)

    YanıtlaSil
  2. Yeminlen aynı şeyi düşündüm:))

    YanıtlaSil
  3. Sizi yeni buldum :) Ve sabah akşam buradayım.

    Ne kadar güzel fotoğraflar var böyle. Ellerinize emeğinize sağlık.

    Artık sık sık buralardayım. Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. Geçenlerde googleda Gebze'de bir şey arıyordum. Kocaelinde gidilecek yerler çıktı karşıma. :) Burasını gördüm, Yuvacık Eraslan tatil köyü. Bir ara eşimle gidip bir hafta sonu kalsak mı diye düşündük doğrusu ama benim tereddütlerim mani oldu şimdilik.

    Nasıl güzel, gerçekten gitmeye değer bir yer mi sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eraslan tatil köyü ile Karaaslan kamp yeri farklı yerler
      Eraslan tatil köyünün odalarını netten gördüğüm kadarıyla çok daha fazla beğendim.
      Fakat Eraslan tepede kurulmuş....Dere kenarından oldukça yukarıda

      Dere kenarında olması Karaaslanı daha cazip kılıyor.

      Sil