22 Eylül 2012 Cumartesi

Hayatımdan Çekip Gidene...Gidenlere

Sevgili eski dostum!

Zor günlerden geçiyordum
Bozuk plak gibi hep aynı şeyleri tekrarlayıp duruyordum
Bir cevap arıyordum 
Sağır eden bir sessizliğin içerisinde yol gösterecek bir sesti ihtiyacım olan
Çıktın geldin
Derdime yoldaş oldun
Mutluluğumu paylaştın
Yüreğime dost diye yazdım adını

Sonra değişmeye başladı her şey
Sen benden uzaklaşmaya başladın
Sıkıldın belkide 
Hiç bir zaman itiraf etmedin ama sıkıldığını anlamamak için aptal olmak gerekirdi
Uzak durdum senden
Yinede dayanamayıp yıllar içerisinde aramaya çalıştım 
Her defasında açmadın telefonlarımı
Biliyorum çok yüzsüzümdür dost dediklerime karşı
Madem numaramı görüp açmıyorsun o zaman iş yerinden ararım ama yinede seninle konuşurum, dedim:)
Aradım
Sesimi bile hatırlamadığın zamanların oldu
Olsun, zor günümde sen vardın yanımda dedim vefasızlık etmek istemedim sana karşı
Sizlerin yüzsüzlük olarak tanımladığı şey aslında zor günümde yanımda olana vefaydı benim için
Senin değişimlerine şahit olan dostlar inanamadılar
Ne oldu da bu hale gelmiştik anlayamadılar
Sahi ne oldu da biz bu hale geldik?

Madem görüşmeyi istemiyor aramayacağım, dedim 
Aramadım...tek satır yazmadım
Artık aklıma bile gelmez olmuştun
Hiç beklemediğim biranda çalan telefonuma cevap verdiğimde karşımdaki sesi tanıyamadım
Garip arayan sendin -numaralarını silmiştim rehberden-
Çok şaşırmıştım
Biz seninle belkide bir kaç yıldır konuşmamıştık
Nasıl olmuşta aramıştın beni
Sormadım bile sana
Herhangi biriyle konuşuyormuşum gibi konuştum
Niye seni aramadığımı soruyordun bana
Gülmeli miyim yoksa kahrımdan ölmeli miyim bu soru karşısında bilemedim
Yıllar içerisinde defalarca seni arayan ben, telefonlarıma çıkmayan sen değil miydin?
Telefonu başkasına açtıran sesini uzaktan duyduğum halde "burada yok" dedirten sen değil miydin?
Yazdığım mesajlarıma cevap vermeyen sen değil miydin?
Ve bunları ortada somut olarak hiç bir şey ama hiç bir şey olmadan yapan sen değil miydin?

Büyük üstadın dediği gibi elimden geleni yaptım, vicdanım rahat.... olmuyorsa olmuyor dedim ve pes ettim ben....

Biliyorum ki bana ihtiyacın olduğu için gelmiştin yeniden kapıma
Kapıma gelen düşmanımda olsa geri çevirmedim ben bilirsin
Bir zamanlar adını yüreğime dost diye yazdığıma kapılarımı kapatmak o bende çok sevdiğiniz vefaya yakışmazdı...
Ama karşımdaki gerçek dost olsa senin yaptığını da yapmazdı
En azından sorunları nedir yüreklice çıkar söylerdi
Sıkıldım, diyeydin
Yoruldum, diyeydin
Bir süre görüşmeyelim, diyeydin
Yüreğini açtığından, yüreğine seni dost diye yazandan böyle uzaklaşmayaydın

Biliyorsun ki senden önce de giden sevdiklerim oldu
Senden sonra "can" dediğim de çekip gitti
Offf işte o ne senin, nede senden öncekilerin gidişine benziyordu
Yandı canım
Günlerce gözümün yaşı durmadı aktı
Sonunda onuda kabullenmeyi öğrendim...
Onunun gidişiyle anladım ki bu hayatta herkes gün gelip gidecek
Bitecek her şey
Şimdi hiç kimseyi yakınıma yaklaştıramıyorum
Hiç kimseye tutunamıyorum
Köksüz bağsız yaşıyorum hayatı
Dedin ya "sana ihtiyacım var desene" diye
Nasıl diyeyim?
İhtiyacım olduğumda yanımda olanlar, ihtiyaçları olduğunda yanlarında olduklarım tek tek bitip gitti bende

Bu hayatta her şeyin ve herkesin bitimli yaratıldığını öğrenmem için Allah sizleri göndermiş hayatıma.

Kaybetmeden önce kıymet bilmek gerekiyor
Kaybettikten sonra tekrar kazanmak; bir ölünün mezardan çıkıp yeniden yaşamasını beklemek gibi....

Yüreğimde sana dair ne bir kızgınlık var nede o eski sevgim
Hani derdin ya "dostuluğun aşk gibi"
Sayenizde o kadın öldü artık...ruhu şad olsun
Yerine ruhsuz, huysuz, inatçı, aksi birini gönderdi:)

Sevgili eski dostlarım
Bana kattığınız büyüğünden küçüğüne her şey için EYVALLAH -haktandır kabulümdür-

Benden aldıklarınız helali hoş olsun

Allah ruhunuza şifa olacak insanlarla arkadaşlık etmenizi nasip etsin.

İyisiyle kötüsüyle yaşandı ve bitti....

*********

Bu şarkı gidenlere....




8 yorum:

  1. Kaybetmeden önce kıymet bilmek gerek gerek,
    kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. vayyyy!! ben de verici bi arkadaşımdır ama birini silerken köprüleri de yakarım !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kolay kolay silemiyorum
      Bu konuda sabıkalıyımdır
      Sevinç arkadaşım en sonunda dedi ki "arkadaşım sen kapının anahtarını dışarıda bırakmışsın istedikleri gibi gelip gidiyorlar"
      Anahtarın dışarıda olduğunun farkında bile değildim....

      Ama hayat insana acıta acıta öğretiyor bazı şeyleri:)

      Sil
  3. Hayatı köksüz bağsız yaşamak kolay olsa daha az üzülürdük belki.
    Ama onuda yapamıyor insan yapıcam diye başlıyor bakmışsın yeni kökler oluşmuş yeniden acıtacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yıldır köksüz bağsız hissedip en samimi olduklarıma bile belli bir mesafede duruyorum.İsteyerek yaptığım bir şey değil.
      Belki zamanla düzelirim ama şuan için gerçekten bağlarım kopuk durumda..
      Sizin dediğiniz gibi belkide acıtmamak için kendimi korumaya aldım bilemiyorum:)

      Sil
  4. giden gitsin kalan sağlar,senindir,benimdir bizimdir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canom:)

      Güncelleme yaptın mı bakayım bir:)

      Sil