10 Eylül 2012 Pazartesi

Fotoğraf Grubuyla Heybeli Ada Pikniği

Dün fotoğraf grubundan arkadaşlarla Heybeli Ada'ya pikniğe gittik.
Yıllar önce heybeliadaya bir kez gitmiştim.
Piknik alanının varlığından o tarihte haberdar değildim.
Muhteşem bir manzaraya hakim düzlüğe kurulmuş piknik alanı ruha şifa zamanlar sunuyor
Ah birde mangal dumanları olmasa, demekten kendimizi alamadık.
Hoş bizim grubun neşesi sesi de diğer piknikçilere illallah ettirmiştir:))

Fotoğraflardan anlaşılacağı gibi gayet keyifli bir piknik oldu.

Grup üyeleri ve misafir olarak gelen arkadaşlarla keyifli sohbetler edildi...
Gitar eşliğinde şarkılar söylendi....
Oyunlar oynandı..
Malatyalılar pilav gününe gidip fotoğraflar çekildi....
Çaylar, kahveler içildi.... -piknik alanında iki farklı kafeterya bulunuyor-
Arkadaşlarla hep birlikte hazırladığımız yiyecekler afiyetle yendi, yan masadaki komşularımıza ikramlar yapıldı...
Piknik sonrası pılıyı pırtıyı toplayıp ada sokaklarında fotoğraf avına çıkıldı....
Akşam vapuruyla Bostancı'ya geçip Küçükyalı çamlık kafede çay ve kahve keyfine devam edildi....

İşte böyle güzel vakitlerin yaşandığı günü biraz kötü bitirdim:)

Adada o kadar yol yürü
Yetmez gibi çamlık kafeden sonra eve çok bir şey kalmadı diye yürüyerek gel
Sonra sen gel anahtarını almadan çıktığını kapıda öğren ve telefonumun şarjı da bitmiş durumda
Bizim ahalide Gebze tarafında balık avında
Allah razı olsun komşumuzdan bizimkileri aradım. yarım saat sonra geleceklerini öğrendiğimde bittiğim andı:)
Akşam yemek vakti kimseyi rahatsız etmeyeyim diye komşumuzun ısrarlarına rağmen dışarıda işim var bahanesine saklanıp sokaklarda dolaştım:))
Gün güzeldi fakat zaten sorunlu olan ayaklarımın durumu günün sonunda fenaydı:))

Aylardır fotoğraf gezilerine çıkmayınca çok tutulduğumuzu fark ettik.
Fotoğraf çekiyorsan gezeceksin arkadaş başka yolu yokmuş, diyor sözü fotoğraflara bırakıyorum













Buda bizim 5 kişi eksilen -onlar erken kaçtı iş sebebiyle- grup arkadaşlarımız...Murat ve ben fotoğraf çektiğimizden kadrajda yer almıyoruz...Sağ tarafta ki dörtlü grup ise misafir arkadaşlardı...

Önümüzdeki hafta sonu samatya veya Pavli panayırı gezisi yapmayı düşünüyoruz.
Daha önce giden arkadaşlar Pavli panayırının kaçırılmaması gerektiğini söylüyor
İlgilenen arkadaşların araştırıp bu panayıra katılması iyi olur gibi görünüyor.
Bir çok fotoğraf grubu o gün panayıra gidecek.
Bizim nasıl gideceğimiz ise henüz netleşmedi.
Kendi grubumuzun o gün Samatya etkinliği var
Ama bir kaç arkadaş ile biz bu panayıra katılmak istiyoruz
Bakalım ne olacak sonumuz:))



9 yorum:

  1. kaçırdığım için çok üzüldüm
    resimler süpper
    gerçi gelseydim size uyum sağlayabilir miydim onuda bilmiyorum
    hepiniz çok gençsiniz maşallah
    hayırlı günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahhh o konuya hiç girmeyelim:))

      Grubun yaş ortalamasının üzerinde, evli, çoluk çocuk sahibi ben ve Mine var:)
      Aynı amaç için bir araya geldiğimizden olsa gerek yaş konusu hiç fark edilmiyor en azından bizim taraftan:))



      Sil
    2. bende olsaydım sizinde yaş ortalamanızın vede oradaki her kezin kilo ortalamasının üzerinde olurdum :)
      hah ha h haaa
      seyret manzarayı o zamann

      Sil
  2. çok hoş fotolar cidden, ben de yeni bir makin almak üzere araştırmalar yapıyorum. çekimleriniz çok hoşuma gitti. kullandığınız makina nedir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gökçe hanım,

      Şimdiden aramıza hoş geldiniz diyeyim:)

      Şuan Nikon d300s kullanıyorum.

      D800 ile önümüzdeki günlerde değişim yapmayı düşünüyordum fakat bazı duyumlara göre şuan d800'de ufak sorunlar yaşanıyormuş bu yüzden d700 ile yola devam etmeyi düşünüyorum inşallah.

      Siz hangi markayı almayı düşünüyorsunuz

      Sil
    2. ben başlangıç olarak canon 600d+18-55mm ya da 550d+18-135mm ya da nikon d3100 düşünüyorum. daha önce dslr hiç kullanmadım. o nedenle doğru bir başlangıç olsun istiyorum.

      Sil
  3. epeydir fotoğraf ziyafeti görmüyorduk güzel oldu..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra bol bol fotoğraf göreceğinizden emin olabilirsiniz
      Sıkılmazsanız iyidir:)

      Sil
  4. muhteşem. başka diyebilecek bir şey yok.

    YanıtlaSil